Grønning Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg skal snart på feire, trenger nye ØREtelefoner til ipoden min, litt upraktisk å sove i bil eller tog med PortaPro Headset. Så trenger øretelefoner! Noen forslag? Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 For å sove med så annbefaler jeg på det sterkeste øreplugger. Personlig er jeg meget fornøyd med Sony MDR-EX71SL . Det blir som øreplugger og stenger all lyd ute i tillegg til at jeg er godt fornøyd med lydkvaliteten. Det følger med 3 sett med forskjllig størrelse plugger så du vil sikkert få dem til å passe ditt øre. God ferie! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg vil anbefale deg å ta en titt på SkullCandy sine øretelefoner. stenger veldig bra ut lyd og spiller ganske bra Mvh EvilDuck91 Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har Shure e3c og kan anbefale disse videre ,men de har ikke så alt for kraftig bass (ikke foreløpig. Etter rundt 30timers bruk) så de treffer kanskje ikke målgruppen? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Som jeg skrev i en annen tråd, sjekk denne testen: http://forbruker.no/digital/tester/hodetel...icle1243453.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå