vifteovn Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 prøvde å få til eit stabilt bilete, men det er ikkje så lett utan stativ Men eg syntes eg fekk eit litt greit bilete til slutt håndhold, ja, eg har lært leksa mi Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Syntes det ble veldig forstyrrende med den vasen eller hva det er i grønt lys til venstre, og det blå lyset på den nedre statuen var heller ikke helt topp. Ville også hatt en mindre "rett opp" vinkel og kanskje stått litt mer foran statuen, men interesant motiv. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg synes at bildet er tatt litt for nært motivet, slik at man går glipp av mange detaljer i statuen. Da forsvinner også effekten. Jeg ville heller stått på litt lengre avstand, og croppet hvis jeg ikke kom nær nok. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Ja, ser dette. Nå fulgte ikkje heile bilete med pga av ustabil internetlinja ser eg. Eg får prøva ein gang til, nå står det kanskje ikkje fult med mennesker bak meg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå