atticus Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Har lastet ned en "film"(nærmere bestemt Scooby D**) Filmformatet er .mpeg men når jeg åpner den i MediaPLayer prøver den å laste ned en codec men greier det ikke.Har lagt inn DivX (som de fleste "filmer" blir komprimert med) Info om fila er Scooby D** [sVCD]HQ Trenger man no spesiell codec for å spille av SVCD/VCD på en datamaskin. PÅ FORHÅND TAKK! PS! Med Scooby D** hinter jeg ikke til filmen Scooby Doo men.. Scooby Dass..ja.. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Du sier du har lastet ned filmen, da velger jeg å tro at du ikke har kjøpt den. Ergo har nok ikke vi andre på forumet lov til å hjelpe deg med det problemet der.. :wink: Mvh. Dings Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg åpner alle mine SVCD-filmer i PowerDVD. Ellers går det sikkert an å finne en codec slik at de funker i Windows Mediaplayer også, men det vet jeg ikke noe om.. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Hva om jeg har lasta ned the .product i SVCD format da? men kalt den for SCooby Dass ? Takk havegg.. det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå