Smooth Ceiling Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Ja.. beklager at jeg ikke kan gi mer informasjon.. men en bekjent fortalte meg at en ny TV-serie vil bli vist på en eller annen norsk TV-kanal til høsten, og at den visstnok har ordet "earth" i tittelen. Jeg tror neppe det er "Earth II", men er ikke sikker. Det skal være science-fiction, hvilket vi alle jo vet det sendes altfor mye av på norsk TV (<- sarkasme). Det kan være en TV-serie eller miniserie.. God knows. Han sa det kan være TV Norge, men igjen var han ikke sikker på detaljene. Jeg har søkt på TV Norges hjemmeside uten å finne hint om en slik serie. Har noe peiling på hva jeg snakker om? Sorry, men jeg har ikke sett traileren selv, så jeg har ingen anelse hvilken kanal det er snakk om, eller den fulle tittelen på serien. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Earth: Final Conflict ? .... da håper jeg mer på Earth2 finner ingen serier med earth i titelen som fortjener å bli nevnt.. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Har ikke sett noe av Earth - Final Conflict, så den fikk variert kritikk, men om det er serien de skal sende håper jeg den er verdt tiden. Det hadde vært toppers om noen sender Earth 2 Takk for svar, nå har jeg litt mer å gå på! Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Begge seriene er temmelig bobb-bobb. Femte og gudskjelov siste sesong av EFC er *latterlig*. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Earth 2 var jo kul da, synd det bare ble 1 sesong Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vel av science-fiction serier skal TV-Norge vise Invasion Lenke til kommentar
melsom Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Tenker du kanskje på Eureka? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg nevnte "Invasion" for ham, men han visste om den allerede (høres interessant ut, dog). "Eureka" visste jeg ikke om inntil nylig, da jeg så den nevnt et sted. Han er fremdeles banna sikker på at tittelen har "Earth" i seg, så vi får vel bare vente og se. Takk for innspill, vi fikk ihvertfall tips om serier vi ikke har sett! Jeg satser på at det er Earth - conflict, så får vi se hva det blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå