Joachimv Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Har en PC som jeg nylig reinstallerte Windows 2003 Server på. Tok ut disken og satte den i en annen maskin fordi jeg manglet CD-ROM. Installerte og alt gikk fint. Tok ut disken og satte tilbake i den andre PC-en. Finner disken, alt er som normalt, så får jeg svart skjerm (etter det bilde der du kan boote fra CD-ROM) Har prøvd å loade FileSafeMode i BIOS men fungerer ikke. PC-en er noen år; P4 1,8GHz, 4x128MB RD RAM osv. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Klassik felle. Hvis maskinene har forskjellig chipsett vil installasjonen ikke starte på den andre maskinen. Du må i tilfelle isnatllere på den maskinen du skal ha systemet på, slik at isntallasjonen blir tilpasset chipsett og annen hardware. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) OS burde vell kunne boote for de? Prøvde først å installere på den PC-en OS'et skal kjøres på, men fikk bare error under kopiering av filer til installasjonen. Har prøvd et par CD-ROM-er, prøver på'n igjen nu. ...og fåreløpig ser det ut til å virke. Nektet sist gang. Endret 23. juli 2006 av viiite Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Har ikke teenkt gå Per P i konflikt, men du kan prøve en start i safe mode , hvis ikke er det veien edit : til noen flere Pils , men OS blir da uten drivere for HK og om mulig kan det gamle slettes og nye prøves , men løsningen er ikke god. Endret 23. juli 2006 av LA8464 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei! Det går nok ikke med innstallasjon fra annen pc, men harddisken skal boote likevel Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå