Gå til innhold

Hvor er harddiskene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg regner med at diskene ikke er formatért? Det kan du isåfall gjøre i ulike verktøy, blant annet i diskbehandling i Windows. Andre verktøy som Partition Magic kan også gjøre det.

Eller kanskje noe annet er feil?

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Vist du er nybegynner og ikke forstod hva efikkan sa.. forstår jeg deg godt!

Høyreklikk på Min Datamaskin --> Behandle --> Diskbehandling (i listen) --> finn disken du vil formatere --> høyreklikk og velg formater..

Lenke til kommentar

Hei og velkommen til forumet :)

Må pirke litt på emnetittelen din desverre, men jeg tror hvis du leser det som står nedenfor så er sjangsene dine større for å få svart på det du har problem med her på forumet en med din nåværende emnetittel :)

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Hehe. Piratkopi av windows lønnet seg plutselig ikke :p

Men fra spøk til alvor. Du kan ikke bytte språk på en ferdig installert windows maskin. Hvertfall ikke uten en masse knot. Så den lette måten å gjøre det på er å JFGI

6545335[/snapback]

Sorry man.. Kan godt ta bilde av "Certificate of Authencity" for deg..

Lenke til kommentar
Eg har windows på engelsk.. Ska eg ta Convert to Dynamic Disk, då?

Og - forresten - kos får eg windows på norsk? Eg har media center,

viss d betyr noe

6545170[/snapback]

Dersom du vet hva en Dynamic Disk er, så kan du ta det. Ellers bør du holde deg til Basic Volumes. Det er ganske ofte noen som skriver inn, og ikke aner hvorfor disken deres plutselig ikke finnes lengre.

Lenke til kommentar

Regner med du fant diskene vet bruk av formaterings-verktøy.

Om ikke kunne problemet vært ikke bios med støtte for diskene/størrelsen. Mener å huske jeg hadde et slikt problem for et par år siden.

Kan dog hende det var bare at PCn såg bare disken som en 137GB selv om den var 250GB.

Hjalp iaff med bios-oppdatering. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...