pessimisten Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Verden er full av vakre kvinner. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8327521[/snapback] Nå må jeg bare si at ho var ikke direkte pen Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Verden er full av vakre kvinner. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8327521[/snapback] Nå må jeg bare si at ho var ikke direkte pen 8328419[/snapback] Hun var ikke det. Foreslår at noen legger ut Jessica Alba, eller ett resigert bilde av Sandra Lyng Haugen. Får ikke ut tanken om at hun ville gjort det bedre som medlem av Rask Models. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Hun var ikke noe pen? lal ere noe galt med dere eller? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Er helt klart litt drøye forventninger hos ungdommen nå til dags. Hun var definitvt pen. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 For å si det sånn. nei hun var ikke stygg, men hun kvalifiserer ikke som en av de "peneste" Gud vet at jeg ville sakt ja takk til en vær normal jente Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Hun var ikke det.Foreslår at noen legger ut Jessica Alba, eller ett resigert bilde av Sandra Lyng Haugen. Får ikke ut tanken om at hun ville gjort det bedre som medlem av Rask Models. 8328456[/snapback] Hva har Rask Models med noen av disse å gjøre? De fleste "glamour"-modellene der syns jeg i hvertfall er mindre pene. Men dama som oivind_dahle posta er jo ganske digg da. Men dette bildet av henne er kanskje heitere: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=137011 Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Hva heter hun forresten? Og ja enda diggere på det bildet, er ikke hun fin så eru gay. sorry mac 8330415[/snapback] Alessandra Ambrosio: http://usemycomputer.com/indeximages/women...andra.Ambrosio/ Kjent brasiliansk supermodel, blant annet fra Victoria's Secret. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Hun ligna litt på første bildet... Men ser ikke helt ut som henne nei.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Hva heter hun forresten? Og ja enda diggere på det bildet, er ikke hun fin så eru gay. sorry mac 8330415[/snapback] Alessandra Ambrosio: http://usemycomputer.com/indeximages/women...andra.Ambrosio/ Kjent brasiliansk supermodel, blant annet fra Victoria's Secret. 8330665[/snapback] Hun er drit fin. Du blir ikke en engel om du er midt på treet. Har mange favoritt engler og hun er av de Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Pent ansikt ja, men...ho bør ikkje bli stort tynnare Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hvorfor er det så mange japanske damer er ? Det er jo nesten ekkelt.. Ser ut som Alessandra Ambrosio barberer seg godt iallefall Takker ikke nei til det ! http://usemycomputer.com/show.html?w=2216&...sio/aa2_bey.jpg Kunne fått en ride tur ja .. Disse damene hadde nok _kanskje_ lurt meg på fest, bare hvis alle 3 hadde blitt med hjem.. mmmm Endret 8. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Min favoritt: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Verden er full av vakre damer Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Namek Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Min favoritt:*Bilde* 8334470[/snapback] Er det samme jente i speilbilde? De ser litt forskjellige ut.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Hun ligger på et speil, så ja. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 UTROLIG BRA! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Følg reglene: en babe i hver post! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Ja, jævli bra, dotten eller hvem som gjorde det, å slette bildet også :S Anyways, her er det igjen: Endret 8. april 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 8337195[/snapback] Navn og hvor du fant bilder av henne takk ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå