Gå til innhold

Babethread v3.0 - LES reglene! 56k warning.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging.

For å slå av i Opera:

Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging"

Jeg ser ikke noe "Privacy" jeg.. Noen som kan si meg hvor jeg finner dette med nyeste versjon Opera? ;)

Lenke til kommentar
Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging.

For å slå av i Opera:

Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging"

Jeg ser ikke noe "Privacy" jeg.. Noen som kan si meg hvor jeg finner dette med nyeste versjon Opera? ;)

7700143[/snapback]

Dette er forøvrig meget dårlig nettikette. De fleste som hoster en nettside, må betale for bruk av linje. Når et bilde hotlinkes i et forum, blir det lastet fra nettstedet veldig mange ganger uten at nettstedet er tjent med det i det hele tatt. Man risikerer å bruke opp nettstedets nedlastningskvote (i de tilfeller en slik kvote eksisterer), og jeg synes det er inkompetent og umoralsk av en moderator å oppfordre til hotlinking. Dessuten står det ikke i stil med den ellers fornuftige holdningen menneskene bak forumet ønsker å vise.

Lenke til kommentar
Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging.

For å slå av i Opera:

Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging"

Jeg ser ikke noe "Privacy" jeg.. Noen som kan si meg hvor jeg finner dette med nyeste versjon Opera? ;)

7700143[/snapback]

Under 'Nettverk'. :)

Lenke til kommentar
Dette bildet her ment som en takk til TomFu! :)

KristenBell_Self0205_1.jpg

7700834[/snapback]

Likte hu, så måtte finne noen fler (og litt større!) :wee:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
kristenself01.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
kristenself02.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
kristenself03.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
kristenself04.jpg
Endret av jocke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...