Aalton Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jocelyn Og Olivia Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Med dette har jeg faktisk postet mer bilde enn selve kongen, Dahle himself Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Still not forgotten: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skjult av Aalton grunnet størrelsen Lenke til kommentar
OJ_Sledge Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hva med denne lekre godbiten her norsk tilogmed Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Dette er Bianca Beauchamp, hun som det er laget en model av i SiN Episodes: Emergence (elns). I LIKE <3 mmm... honning Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Katie Fey Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 En ganske kjent rompe: Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sitat Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging.For å slå av i Opera: Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" Jeg ser ikke noe "Privacy" jeg.. Noen som kan si meg hvor jeg finner dette med nyeste versjon Opera? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 ekwathne skrev: Sitat Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging.For å slå av i Opera: Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" Jeg ser ikke noe "Privacy" jeg.. Noen som kan si meg hvor jeg finner dette med nyeste versjon Opera? 7700143[/snapback] Dette er forøvrig meget dårlig nettikette. De fleste som hoster en nettside, må betale for bruk av linje. Når et bilde hotlinkes i et forum, blir det lastet fra nettstedet veldig mange ganger uten at nettstedet er tjent med det i det hele tatt. Man risikerer å bruke opp nettstedets nedlastningskvote (i de tilfeller en slik kvote eksisterer), og jeg synes det er inkompetent og umoralsk av en moderator å oppfordre til hotlinking. Dessuten står det ikke i stil med den ellers fornuftige holdningen menneskene bak forumet ønsker å vise. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 ekwathne skrev: Sitat Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging.For å slå av i Opera: Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" Jeg ser ikke noe "Privacy" jeg.. Noen som kan si meg hvor jeg finner dette med nyeste versjon Opera? 7700143[/snapback] Under 'Nettverk'. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Dette bildet her ment som en takk til TomFu! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Stort galleri på mange sider, og du kommer til å kaste bort 10 minutter der inne Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Når jeg tenker etter må jeg si at hun hadde lurt meg: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hun hadde lurt meg hun her og: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 http://www.funpic.hu/babelog/tamara/tamara.html Nice sko! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 http://www.celebrities-bg.com/ HQ galleri som jeg akkurat fant Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Why oh why don't boys get stuff like this for christmas Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Flere tekstposter slettet. LES reglene i førsteposten som topic krever. For mye småprat kan bedre gjøres på PM. Vis skjult innhold Endret 12. januar 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
jocke Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) ekwathne skrev: Dette bildet her ment som en takk til TomFu! 7700834[/snapback] Likte hu, så måtte finne noen fler (og litt større!) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 12. januar 2007 av jocke Lenke til kommentar
jocke Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå