Ni kon Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er en myte at jeg har masse bilder på min maskin :S Jeg bruker faste steder der jeg henter ned mine favs. Her er et nettsted som byr på mye. La ut Krupa i link: http://usemycomputer.com/indeximages/women/Joanna.Krupa/ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Pamela Anderson, anno 2007: Endret 9. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hun holder seg godt om det er henne i dag, må si jeg ikke tror det er bilder av henne som hun er i dag, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Judita Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hun holder seg godt om det er henne i dag, må si jeg ikke tror det er bilder av henne som hun er i dag, eller tar jeg feil? Det er Pamela Anderson som hun er den dag i dag, anno 2007. Hun fyller 40 år i år, fantastisk dame detter her. Og det er fullt mulig som vi også ser, altså holde seg i form. Genene teller vel også. ''Anderson has appeared 12 times on the cover of Playboy magazine (1989-2007), more than anyone else in the magazine's history.'' Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hun er hvertfall et syn for øyet, hadde ikke brydd meg om hun er 40, hun hadde lurt meg uansett Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 LOL, admin Aalton holder ikke reglene. Det er jo minimum ett bilde er post. Haha, eid. Admin bryter reglene . Dette må jeg ta screens av . Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 LOL, admin Aalton holder ikke reglene. Det er jo minimum ett bilde er post. Haha, eid. Admin bryter reglene . Dette må jeg ta screens av . 7684338[/snapback] Er vist andre også som ikke følger reglene da. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er lov å kommentere bilder, les 1. posten før du skriver slike ting. Karina Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Det er lov å kommentere bilder, les 1. posten før du skriver slike ting. Den regelen er ny. Du la den ut i stad, . Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: Aalton skjulte bildet grunnet størrelsen av det. Endret 9. januar 2007 av Aalton Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er lov å kommentere bilder, les 1. posten før du skriver slike ting. Den regelen er ny. Du la den ut i stad, . 7685077[/snapback] Nei, han redigerte innlegget for å utfylle enda mer at saklig diskusjon rundt spesifike bilder, er lov. Selve regelen har vært en stund. Dette ble lagt til, afaik: Det er jo selvsagt lov å poste rene kommentarer uten bilder til innlegg, men ikke la det bli for lenge mellom bildene Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Endret 9. januar 2007 av Aalton Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. januar 2007 av Aalton Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 9. januar 2007 av Aalton Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Pamela Anderson, anno 2007: 7681098[/snapback] Må vere eit av dei styggaste bileta eg har sett på lenge. :\ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg utdypet reglene litt bedre for at skulle skjønne hva reglene egentlig sier. Chyntia Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Karina Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (Postes under tvil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå