Zeph Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hugs å stille klokka på søndag. 6 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Lee Ji Min, Han Ji Eun og Jung Seon. Sør-Korea Fra Automotive Week 2012 4 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Gleder meg vilt til den dagen Skurupu poster noe annet en masse tomme tråder med "postet bilde".. 7 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging.For å slå av i Opera: Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" For å slå av i Firefox: Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. (fra o-haavard) Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon. Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Lee Ji Min, Han Ji Eun og Jung Seon. Sør-Korea Resten av bildeserien fra Automotive Week 2012. 2 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg kan anbefale www.imgur.com som bilehost, der funker alltid hotlinking etc. Den brukes mye og kan stoles på. Tror også det finnes en enkel plugin for å opplaste direkte fra en annen server slik at du ikke behøver laste opp manuelt. Imgur funker ikke i det hele tatt for meg, alt som er linka fra imgur kommer opp som "Postet Bilde" og hvis jeg prøver å gå inn på imgur så får jeg bare connection reset. Det er jo kjipt. Det er som regel midlertidige problemer enten hos imgur eller med din linje. Du får prøve igjen senere. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Gratulerer, Skurupu. Enda 3 svar i en tråd uten at et eneste bilde popper opp. Disse sidene du surfer på liker tydeligvis ikke hotlinking, eller de tar ned sidene igjen ganske fort. Enten får du laste ned til din maskin, og laste opp på forumet, eller rett og slett begynne å gi faen.. Dette var min feil feil, Skurupu gjorde det jeg sa (han hørte på kritikken om bilder som ikke vises), men jeg tok feil, desverre så har imgur også slike problemer. Just great. Jeg har googlet rundt og det virker som imgur fungerer på noen sider men ikke andre, det er andre websider som har problemer. imageshack.us burde funke Som du sier så går det også an og opplaste til forumet selv. Men ja, dette sux, beklager skurupu. Endret 10. april 2012 av b3ta 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg lastet denne gang opp alt på imgur.com. Slik ser alle trådene dine ut her i huset: Og det gjelder på alle plattformer og nettlesere. Så spar oss for ekstreme lange lastetider og manglende bilder.. last de ned til PC'en din og last de opp i forumet hvis du ønsker at vi skal se dine utvalgte!! Dette begynner faktisk å bli slitsomt i lengden..! Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Slik ser alle trådene ut her i huset: Det er små bildene som må trykkes på når en laster opp til forumet som fort blir slitsomt. Endret 12. april 2012 av klovnen kalle 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Skrudde på og så av igjen referrer logg, og nå funker ting som de skal, får opp alle bildene virker det som. Anbefaler de som har problemer med å få opp bildene å gjøre det samme. Ligger guider på hvordan du finner fram til referrer logg i førsteposten. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hvordan er dette for oss som bruker Chrome? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Står i førsteposten For å slå av i Opera: Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" Endret 10. april 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det er det samme for Google Chrome? Mulig jeg er blind, men jeg finner ingenting om referrer logging i noen av menyene... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 wops beklager, så ikke at det sto Opera og ikke chrome. Går ut ifra at det er mere eller mindre samme fremgangsmåte. Du kan jo prøve å google litt rundt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er det noen andre med Chrome som får opp bildene? Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Du må ha utvidelse i chrome, f.eks Jeg prøver selv å poste bilder som vises uten referrer avslått. Endret 10. april 2012 av klovnen kalle 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hepp! Altså, vi tillater litt support og hjelp til å laste opp/ned bilder. Babys don`t leave us, anyway ^^ Igmur ser ut til funke dårlig i forumet, vennligst bruk andre medier inntil videre.(nettleserproblem eller IPB?) Mvh Admin ps. minner om at noen sider/linker KAN ta lang tid til å laste ned, med treg hastighet. Og kan jo være serverproblemer som gjør linkene utilgjengelige. Edit: bildeplikt.. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 De som bruker firefox kan iverfall prøve metoden jeg skrev over. Bildeplikt ja. Lite som slår Kate upton i mine øyne 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå