Gå til innhold

Babethread v3.0 - LES reglene! 56k warning.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging.

For å slå av i Opera:

Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging"

For å slå av i Firefox:

Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging

En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den.

(fra o-haavard)

Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon.

Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over

 

kotakoti_dakota_rose_20.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale www.imgur.com som bilehost, der funker alltid hotlinking etc. Den brukes mye og kan stoles på. Tror også det finnes en enkel plugin for å opplaste direkte fra en annen server slik at du ikke behøver laste opp manuelt.

 

Imgur funker ikke i det hele tatt for meg, alt som er linka fra imgur kommer opp som "Postet Bilde" og hvis jeg prøver å gå inn på imgur så får jeg bare connection reset.

Det er jo kjipt. Det er som regel midlertidige problemer enten hos imgur eller med din linje. Du får prøve igjen senere.

 

post-45630-0-96946000-1333309224_thumb.jpgpost-45630-0-93822700-1333309229_thumb.jpgpost-45630-0-29723600-1333309243_thumb.jpgpost-45630-0-90754000-1333309248_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Gratulerer, Skurupu. Enda 3 svar i en tråd uten at et eneste bilde popper opp. Disse sidene du surfer på liker tydeligvis ikke hotlinking, eller de tar ned sidene igjen ganske fort.

 

Enten får du laste ned til din maskin, og laste opp på forumet, eller rett og slett begynne å gi faen..

 

Dette var min feil feil, Skurupu gjorde det jeg sa (han hørte på kritikken om bilder som ikke vises), men jeg tok feil, desverre så har imgur også slike problemer. Just great. Jeg har googlet rundt og det virker som imgur fungerer på noen sider men ikke andre, det er andre websider som har problemer. imageshack.us burde funke :p Som du sier så går det også an og opplaste til forumet selv. Men ja, dette sux, beklager skurupu.

 

post-45630-0-09381700-1334024414_thumb.jpgpost-45630-0-00918800-1334024453_thumb.jpg

Endret av b3ta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg lastet denne gang opp alt på imgur.com.

 

Slik ser alle trådene dine ut her i huset:

 

post-44035-0-38214600-1334041807_thumb.png

 

Og det gjelder på alle plattformer og nettlesere. Så spar oss for ekstreme lange lastetider og manglende bilder.. last de ned til PC'en din og last de opp i forumet hvis du ønsker at vi skal se dine utvalgte!! Dette begynner faktisk å bli slitsomt i lengden..!

Lenke til kommentar

Hepp!

 

Altså, vi tillater litt support og hjelp til å laste opp/ned bilder. Babys don`t leave us, anyway ^^

Igmur ser ut til funke dårlig i forumet, vennligst bruk andre medier inntil videre.(nettleserproblem eller IPB?)

 

Mvh

Admin :)

 

ps. minner om at noen sider/linker KAN ta lang tid til å laste ned, med treg hastighet. Og kan jo være serverproblemer som gjør linkene utilgjengelige.

 

Edit: bildeplikt.. :green:

post-12649-0-17436800-1334082279.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...