iSimen Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 min nye bakgrunn <3 Haha, den fikk du nok av meg. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 mye mulig, henta den fra post dit bakgrunnsbilde tråden værste er at kroppen der ligner sykt på x'n min :O Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) en annen godbit (eller to) Endret 5. januar 2009 av TSP Fjernet svar på slettet post Lenke til kommentar
galskab Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Bildene kunne vært bedre... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) How is this girl ? Endret 5. januar 2009 av Slettet+981287349 Fjernet svar til slettet innlegg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 min nye bakgrunn <3 Takk takk Nye bakgrunnen på laptopen min også nå Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Liker Beyonce, flott og naturlig Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Ariel. Faktisk en av veldig få jeg liker med "store" bryster. Om ikke den eneste. (Ja, som dere sikkert har skjønt er jeg fan av små, strutte/stramme pupper, fremfor de "store" hengende). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg liker blonder. Håper ikke dette blir for fetisj-bilde for dere... Jfr. Avstemningstråden. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg liker blonder. Håper ikke dette blir for fetisj-bilde for dere... Jfr. Avstemningstråden. AHHHH MY EYES BURNS!!!111 Lingerie-fetish!!!11oneleveln1111 Endret 6. januar 2009 av jocke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 AHHHH MY EYES BURNS!!!111 Lingerie-fetish!!!11oneleveln1111 Og jeg har mer på lager: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Babe eller fetisj? Endret 6. januar 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Og jeg har mer på lager: Bring it on! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Det er det store spørsmålet. Et av regelforslagene er jo at man ikke skal ha fetisjbilder her. Men hva er foskjellen? Og hva skal tillates av fetisjern? Derfor foreslår jeg den regelen strøket. Slenger med et bilde for syns skyld sånn at folk ser at det går an å diskutere selv med krav om bilde i hver post: Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Babe eller fetisj? Tja, ser jo ikke akkurat så mye at det gjorde noe, men søt var hu!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Siden nye regleer ikke er på plass enda så tar jeg friheten å kommentere uten å poste bildet. Jeg likte magen på hu siste Jocke. Ikke for anoreksia, ikke for mye muskler. Akkurat perfekt. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Det er det store spørsmålet. Et av regelforslagene er jo at man ikke skal ha fetisjbilder her. Men hva er foskjellen? Og hva skal tillates av fetisjern? Derfor foreslår jeg den regelen strøket. Fetisj-regel er jeg også egentlig helt imot. Som du sier, er det helt umulig å definere et fetisjbilde fra et annet. Selvfølgelig, "ekstreme" fetisjbilder er jo selvsagt noe man kunne diskutert, men jeg kan strengt tatt ikke huske å ha sett noe av det i Babethread v3.0, så da er det vel heller lite vits å ha en regel på det. Sabine er elsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå