Gå til innhold

Babethread v3.0 - LES reglene! 56k warning.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett om dette er Babethread eller ikke så er Tone Damli Aalberge en privatperson som har sagt gjentatte ganger at hun ikke ønsker å ha disse bildene på nett. Det at noen brukere her inne mener at "når de først er på nett så er det lov" skremmer meg litt.

Lenke til kommentar
Uansett om dette er Babethread eller ikke så er Tone Damli Aalberge en privatperson som har sagt gjentatte ganger at hun ikke ønsker å ha disse bildene på nett. Det at noen brukere her inne mener at "når de først er på nett så er det lov" skremmer meg litt.
Enig, da slutter vi å diskutere hvorvidt Tones "private" bilder skal legges ut i tråden her eller ikke. For det skal det nemlig ikke. Det at Tone selv har nektet publisering av bildene er det som skal følges.

Post med lenker til de diskutere bildene er slettet.

Vil forresten igjen minne på om at ikke alle poster trenger å ha bilde i seg (Ja, vi har fått nye rapporter). Prøv likevel så godt dere kan og ikke la det gå altfor mange innlegg mellom hver dame. Diskusjon rundt hvorvidt det skal være bilder eller ikke i hver post skal taes i en eventuell egen tråd i tilbakemeldingskategorien.

Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Uten at det gjør meg noe særlig at linken ble slettet, skjønner jeg ikke helt hvordan bilder av Tone Damli Aaberge er noe "værre" enn bilder av utenlandske kjendiser - som det stadig vekk postes nakenbilder av. Tviler på at disse har noe mer lyst at bildene skal havne på nettet, enn det Tone gjør?

Og nei; dette var ikke en reaksjon på modereringen, men heller et åpent spørsmål.

Endret av jocke
Lenke til kommentar
Uten at det gjør meg noe særlig at linken ble slettet, skjønner jeg ikke helt hvordan bilder av Tone Damli Aaberge er noe "værre" enn bilder av utenlandske kjendiser - som det stadig vekk postes nakenbilder av. Tviler på at disse har noe mer lyst at bildene skal havne på nettet, enn det Tone gjør?

Og nei; dette var ikke en reaksjon på modereringen, men heller et åpent spørsmål.

Det er samme det. Hvis en moderator skulle se dette kan de godt slette disse bildene.

Lenke til kommentar

Det har ingenting å gjøre med at Tone Damli Aaberge er norsk. Bildene skal ikke postes fordi bildene ikke er tatt i en situasjon som er ment å publiseres.

Hvis du har eksempler på andre bilder hvor du tror damene på bildet ikke har ønsket at bildene skal bli lagt ut nettet, så gjør som hun her og trykk på p_report.gif-knappen!

uber-babe-headphones.jpg

Jeg vil informere om at det nå har blitt opprettet en diskusjon rundt hvorvidt det skal være pliktig med bilder i babethreaden eller ikke. Den diskusjonen ser dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1055943

Endret av TSP
La inn informasjon om diskusjonstråd angående om alle poster skal ha bilder
Lenke til kommentar
Katie Price

Kjedelig, vist det der er Katie Price, som i Jordan, så var det utfattelig skuffende.

Sto som en av commentene under og google søket virker som henne....

Okey, kjedelig, har sett på andre bilder av henne(vist det er Jordan) og det er ikke særlig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...