JFM Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) 15. 16 år om 12 dager Endret 11. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Vær så snill og si meg at folk ikke synes denne damen er tiltrekkende? Edit: Amy Whinehouse hvis noen lurte Endret 11. november 2008 av Karlson Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Japansk skjønnhet ved navn Reon (Leon) Kadena Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Erica Durance = Hawt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Litt OT slettet. AtW Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Sakset fra Perfekt kropp-tråden. Lenke til kommentar
KS Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 For hvert bilde av en babe er det fort fem meningsløse innlegg uten noen bilde. Er det så vanskelig å følge trådreglene? Lenke til kommentar
KS Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Må bare si det igjen; her er det mange som ikke har skjønt poenget med babe-tråden. Blir deprimert hver gang jeg ser det har kommet et nytt innlegg og det er noe meningsløst pjatt som 'liker det jeg ser' eller 'hvem er ho' etc. Post et bilde!! Er det så vanskelig? Og nei, det er ikke å poste et bilde når du tar replay på en post med bilde og skriver inne noe meningsløst uten bilde. Da har vi bare fått det samme bildet to ganger! Blæh. Martine Lervik (17), vinner av topmodell. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Luba Hegre fra Hegre Art Store bilder Navnløs dame Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Slenger meg med på denna Teen Sandy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du leste ikke posten hans overhodet utenom å se på bildet? Her er iallefall resten av posten som inneholdt "Top Model dama." Må bare si det igjen; her er det mange som ikke har skjønt poenget med babe-tråden. Blir deprimert hver gang jeg ser det har kommet et nytt innlegg og det er noe meningsløst pjatt som 'liker det jeg ser' eller 'hvem er ho' etc. Post et bilde!! Er det så vanskelig? Og nei, det er ikke å poste et bilde når du tar replay på en post med bilde og skriver inne noe meningsløst uten bilde. Da har vi bare fått det samme bildet to ganger! Blæh. Random dame fra nett: Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kom igjen folkens. Mere posting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå