Gå til innhold

Babethread v3.0 - LES reglene! 56k warning.


b-real

Anbefalte innlegg

Mer kiebler! (jeg mener kiebler>verunka) men samtidig. er bare 2. fineste i tråden. har sett alba i tråden.

 

siden hun er en del eldre finner jeg også hayden, om ikke mer sexy, hvertfall søtere og hadde jeg vært på byen og sett begge damene er det ikke tvil om at det er hayden jeg ville gått bort til :p

 

 

edit: fikk visst ikke embeded til å funka. i stedet kommer linken til videoen og ett fint bilde:)

 

keibler11024x768.jpg

 

Endret av Potetgullmann1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare fordi jeg er jente betyr det ikke at jeg ikke kan se hvilken damer som er babe, og hvilke som ikke er. Jeg har like mye rett til å si min mening om Hayden som du, og din mening er ikke riktig bare fordi vi ikke er av samme kjønn. For meg er babe først og fremst sexy(oh my god would you look at her!!!!). Hayden er søt, men hun finnes ikke SEXY. Hvor er de deilige brøstene, den sprettne rumpa eller de laaange sexye beina? Hun kan ikke måles med feks. Alba, Biel, Megan Fox eller Cuthbert. Hayden faller i samme kategori som Amanda Bynes, Hilary Duff og resten av sukkersøt gjengen. Jeg syns hun er kjempepen, og hun fortjener å være i denne tråden, men det finnes SÅ mange som er bedre.

 

Edit: Grunnen til at jeg i det hele tatt reiste spørsmålet om henne, var fordi jeg ville høre deres mening om hvorfor hun er så fryktelig attraktiv. Hva er det dere syns er så bra? I mine øyner er det smilet og øynene, for kroppen er middels sammelignet med andre Hollywood babes.

Damn, hvorfor kan ikke andre jenter si sånt også? :p

 

Uansett, jeg er delvis enig med deg i at hun er langt fra de fineste. Nå skal jeg virkelig ikke klage på henne, hun er jo helt fantastisk, men sammenliknet med for eksempel Jessica Alba og Adriana Lima så synes jeg hun ikke er så perfekt. Men hun er veldig søt da, og det synes jeg ofte kan være minst like positivt som det å være sexy.

 

Må ikke bryte reglene her :p

Navn er vel unødvendig?

Jessica_Alba.jpg

Lenke til kommentar

Jeg leste en artikkel her om dagen, av typen "skandale! Kjendisene er ikke like pene uten sminke!", med mange av de vanlige. Tror det var Pamela, Goldie Hawn og noen til, gamle troll som må sparkles hver morgen, og yngre fettfjes som Britney. I tillegg hadde de tatt med Jessica Alba, men bildet av henne viste ikke annet enn at hun egentlig ikke trenger sminke. En kjendis for HD-alderen.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...