Skarstard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Nei, nok av disse tretten på dusinet-deltidsmodellene! Kristen Bell: Endret 2. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 http://i159.photobucket.com/albums/t147/Sk...97761374512.jpg http://i159.photobucket.com/albums/t147/Sk...ell/self001.jpg Flere slike bilder! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tok 2 min før jeg klarte å ta øynene vekk fra skjermkortet Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skjønner ikke hvorfor hayden er så superpopulær blant dere gutter? Ja, hun er sinnsykt vakker og søt - men aldri sett på henne som "babe". Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skjønner ikke hvorfor hayden er så superpopulær blant dere gutter? Ja, hun er sinnsykt vakker og søt - men aldri sett på henne som "babe". Nettopp^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Flotte saker, Skarstad! Endret 3. april 2008 av edge Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skjønner ikke hvorfor hayden er så superpopulær blant dere gutter? Ja, hun er sinnsykt vakker og søt - men aldri sett på henne som "babe". Føler meg pedo av å se på henne. Ikke en tiltrekkende egenskap akuratt. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tok 2 min før jeg klarte å ta øynene vekk fra skjermkortet Hvilket skjermkort? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skjønner ikke hvorfor hayden er så superpopulær blant dere gutter? Ja, hun er sinnsykt vakker og søt - men aldri sett på henne som "babe". Det er nok fordi hun er så sløkket at hun fremstår som et lett bytte. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) eller at hun er fantastisk pen? huff blir bråk når jocke ser dette ^^ Endret 3. april 2008 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skjønner ikke hvorfor hayden er så superpopulær blant dere gutter? Ja, hun er sinnsykt vakker og søt - men aldri sett på henne som "babe". Du begrunner det jo veldig fint der da Lenke til kommentar
WillY- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Nå funker www.hayden-panettiere.com igjen Var detta bilde jeg tenkte på. Noen som har det i high res? Endret 3. april 2008 av WillY- Lenke til kommentar
jocke Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skjønner ikke hvorfor hayden er så superpopulær blant dere gutter? Ja, hun er sinnsykt vakker og søt - men aldri sett på henne som "babe".Siden du henviser til oss som "dere gutter" går jeg ut ifra at du er av det motsatte kjønn. Hvem er du til å vurdere om ei jente er "babe" for oss gutter? Det er fysisk, bokstavelig talt fysisk, umulig for deg å ta en slik vurdering. Føler meg pedo av å se på henne. Ikke en tiltrekkende egenskap akuratt.Jeg synes det er mye flotte damer du har postet i denne tråden, Skurupu. Dog, jeg hadde nok valgt mye annet forran de damene. At du ikke liker Hayden, blir samme prinsipp; smaken er som baken; delt. Alle ser på slikt forskjellig. Det er nok fordi hun er så sløkket at hun fremstår som et lett bytte.Tror jeg fint kunne funnet en haug andre kjendiser som er mer sløkket. eller at hun er fantastisk pen? huff blir bråk når jocke ser dette ^^Tihi. Nå funker www.hayden-panettiere.com igjenVar detta bilde jeg tenkte på. Noen som har det i high res? Fant litt forskjellig, men mest low-res. Fant riktignok dette, som jeg tror er godkjent Enjoy! Video; Behind-the-scenes GQ Photoshoot Video Size: 6MB MegaUpload Rapidshare Litt mer jeg rota frem fra arkivet... Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Bare fordi jeg er jente betyr det ikke at jeg ikke kan se hvilken damer som er babe, og hvilke som ikke er. Jeg har like mye rett til å si min mening om Hayden som du, og din mening er ikke riktig bare fordi vi ikke er av samme kjønn. For meg er babe først og fremst sexy(oh my god would you look at her!!!!). Hayden er søt, men hun finnes ikke SEXY. Hvor er de deilige brøstene, den sprettne rumpa eller de laaange sexye beina? Hun kan ikke måles med feks. Alba, Biel, Megan Fox eller Cuthbert. Hayden faller i samme kategori som Amanda Bynes, Hilary Duff og resten av sukkersøt gjengen. Jeg syns hun er kjempepen, og hun fortjener å være i denne tråden, men det finnes SÅ mange som er bedre. Edit: Grunnen til at jeg i det hele tatt reiste spørsmålet om henne, var fordi jeg ville høre deres mening om hvorfor hun er så fryktelig attraktiv. Hva er det dere syns er så bra? I mine øyner er det smilet og øynene, for kroppen er middels sammelignet med andre Hollywood babes. Endret 3. april 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg ville forventet at Hayden hadde beinflydd pokkerivold om jeg gjorde en liksom-kastebevegelse med armen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Og så poster vi fler bilder, og diskuterer mindre. Lag gjerne en annen tråd ang diskusjon rundt hvorvidt hayden kan defineres som babe eller ei. [X]: Korte, meningsløse innlegg slettes uten videre varsel og all OT-prat holdes utenfor tråden, men skikkelige kommentarer til bildene er greit Jeg har slettet innlegg. Som sagt, lag gjerne en diskusjontråd - denne tråden har klart seg igjennom 250 sider uten større debatter og alle har vært fornøyd. Fortsett sånn. I tillegg setter jeg pris på at folk sender pm med spørsmål om "hvorfor det", istedenfor å gå enda mer off topic i tråden . Håper dere ser grunnen. Endret 3. april 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå