Underpants Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Istedet for å debattere på noe vis ropte hun bare "Have you ever swam with whales, mister?" når ministeren vår prøvde å argumentere med henne om at hval ikke er utryddingstruet...dum som et brød. Siden når har du sett ei jente/dame som er nice, og som aldri oppfører seg som ein fjortis innimellom? Jeg oppfører meg fint like barnslig selv noen ganger, og jeg gjør ikke noe av det.... Og, btw, "Have you ever swam with whales, mister?" var forsåvidt et helt solid argument i seg selv. Blir som å argumentere mot fotball uten å faktisk ha prøvd å spille det.. "Have you ever played football, mister?".... edit2; quote-feil Fotball-argumentet ditt hadde funka viss det «mister» argumenterte mot var at det ikkje er gøy å svøyme med kvalar, men det gjer han ikkje. Dessuten: Kvifor bruker du semikolon der? Lenke til kommentar
Mologiu Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Stephanie Ly Endret 25. mars 2008 av Mologiu Lenke til kommentar
Mologiu Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Stephanie Ly Er det noen interesse for den nydelige blandingen av Vietnam og Canada? Har noen sets til om dere er interessert. Lenke til kommentar
KS Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er det noen interesse for den nydelige blandingen av Vietnam og Canada? Har noen sets til om dere er interessert. Ja, herregud så dumt spm! Ny favoritt for min del!!! Vel, nest etter Verunka Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jessica Alba sa hun ble mobba av lærere og elever og kalt hore fordi hun var "tidlig utviklet kroppsmessig." Tenk så uberdeilig hun må ha vært når hu var 15-16 da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jessica Alba sa hun ble mobba av lærere og elever og kalt hore fordi hun var "tidlig utviklet kroppsmessig." Tenk så uberdeilig hun må ha vært når hu var 15-16 da. Hun var 19 da hun spilte i Dark Angel, og da var hun faktisk ikke fin i det hele tatt. Det er bare nå de siste 2-3 årene hun har blitt fin, så jeg tviler på at hun var noe særlig i 15-16-års alderen. Endret 24. mars 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som har bilde av henne når u var i 15-16 årsalderen? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Hun var 19 da hun spilte i Dark Angel, og da var hun faktisk ikke fin i det hele tatt. Der må jeg si meg veldig uenig. Endret 24. mars 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det er stort sett bare hårfargen som er annerledes, ja. Lenke til kommentar
Mologiu Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Alba var lekker både som 15 og 19 åring. Ikke så outstanding som idag, men likevel... On-topic: Stephanie Ly Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Kocsis Orsi aka Klaudia Endret 26. mars 2008 av Dandor Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Å fy FAEN hun var snerten, Dandor. Lenke til kommentar
Mologiu Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Stephanie Ly (uten hendene foran puppene) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som vet om bilder av Stephanie Ly i 1920x1200 eller 1650x1050? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Synes det er litt dobbelmoralskt å være så og si naken men alikevel ikke ville vise en eneste brystvorte.. Kjempe pen dame hun Stephanie Ly da men synes hun skulle gå litt lenger. Lenke til kommentar
Mologiu Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) ^^ Det er akkurat det som er så herlig med henne. Hun pirrer oss så jævlig med å gå nesten helt ut. Hadde hun stilt helt naken hadde hun ikke skilt seg fra de andre og bare vært en ny "hore" som slenger ut sine private soner til noen kåte griser på nettet. Hun gjør noe annerledes som gjør at vi heller kan bruke fantasien Endret 25. mars 2008 av Mologiu Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 ^^ Det er akkurat det som er så herlig med henne. Hun pirrer oss så jævlig med å gå nesten helt ut. Hadde hun stilt helt naken hadde hun ikke skilt seg fra de andre og bare vært en ny "hore" som slenger ut sine private soner til noen kåte griser på nettet. Hun gjør noe annerledes som gjør at vi heller kan bruke fantasien De trenger da ikke være horer for det om dem viser seg nakne. Det sier vel mere om holdninger folk har enn noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå