Korka Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Amy er rå ekkel.... Faen meg anoreksi... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 - Ville dødd for å se Charlize naken. Charlize er noe av det vakreste som er skapt. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Amy er rå ekkel.... Faen meg anoreksi... Fin hu da Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Riiight Enig korka, Amy Whinehouse er ikke den vakreste rosen for å si det sånn. Men mer bilder folks, Lenke til kommentar
catolap Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Nå snakker vi her. Jessica Biel. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 ALT for lenge siden jeg har posta noe Hayden her. Huff, blir nesten flau. Uansett, her er 27 meget gode grunner til hvorfor jeg smelter hver gang jeg ser Hayden! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 31 grunner til..... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Et av mine to-tre aller beste bilder av henne. Raaawrrr Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Jøsseball, masse fine og langt mer naturlige bilder enn det vi vanligvis ser . Både det at det er bilder tatt "der og da", posering (eller mangel på) og mengde airbrush brukt i photoshop gjør disse bildene råe ^^. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Meget enig med Jocke om Hayden ___ Rules... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Hayden er nice, men fikk henne i vranghalsen når hun oppførte seg som en sta drittunge når hun "protesterte" mot hvalfangst. Istedet for å debattere på noe vis ropte hun bare "Have you ever swam with whales, mister?" når ministeren vår prøvde å argumentere med henne om at hval ikke er utryddingstruet...dum som et brød. Endret 23. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Hayden er nice, men fikk henne i vranghalsen når hun oppførte seg som en sta drittunge når hun "protesterte" mot hvalfangst. Istedet for å debattere på noe vis ropte hun bare "Have you ever swam with whales, mister?" når ministeren vår prøvde å argumentere med henne om at hval ikke er utryddingstruet...dum som et brød. Jeg skulle mere en gjerne lest en artikkel eller noe om det. Noen som vet om en? Regler er regler: Lenke til kommentar
jocke Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Fake? Definitivt. http://tv.popcrunch.com/hayden-panettiere-vibrating-dildo/ Lenke til kommentar
jocke Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Istedet for å debattere på noe vis ropte hun bare "Have you ever swam with whales, mister?" når ministeren vår prøvde å argumentere med henne om at hval ikke er utryddingstruet...dum som et brød. Siden når har du sett ei jente/dame som er nice, og som aldri oppfører seg som ein fjortis innimellom? Jeg oppfører meg fint like barnslig selv noen ganger, og jeg gjør ikke noe av det.... Og, btw, "Have you ever swam with whales, mister?" var forsåvidt et helt solid argument i seg selv. Blir som å argumentere mot fotball uten å faktisk ha prøvd å spille det.. "Have you ever played football, mister?".... edit2; quote-feil Endret 23. mars 2008 av jocke Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Tilfeldig at Hayden kjenner Young Tasha aka Tasha the Tight fra Home and Away ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå