Gjest Slettet+8723 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Blir 17 i sommer. Uansett, Emma = fail. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Nei, jeg forstår heller ikke greia med Emma. Så på ETT av bildene Jocke postet i stort format, og hun hadde masse sår på leppa og så ikke ut i måneskinn:p Ser ut som en helt standard ungdom. utallige folk på skolen min som er finere, ja klassen min faktisk . Folk som deg er tragiske Ah, bilder! ^^ Endret 30. desember 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Folk som deg er tragiske Usaklig av deg og personhets er generelt ikke lov på dette forumet. Les reglene på første side også. -- Slavisk finesse, Karolina Kurkova: Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Synes gutta(og jenta?) her inne om ny-avataren til edge da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Litt av stump på hun der Karolina Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Emma er pen, litt sånn "the-girl-next-door" pen. Blir jo ikkje verre med åra heller sikkert... Edit: Ooh, bilder! Endret 30. desember 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Metalheart: Hun er rett og slett rådigg. Hvis du finner mer bilder av henne, så vil jeg gjerne se de. -- Mer Karolina Kurkova: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hu der var fin! Helt annen liga enn Mrs. Pottah Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hu der var fin! Seff. -- Mer Karolina: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Karolina Kurkova, continues: Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Folk som deg er tragiske Folk som sier "hvem" i sammenhengen "hvem *objekt* skal jeg ta?" :> forklar den litt? Nei! Strek! ____________ Post bilder! Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Post bilder! What he said! <- What a smile Lenke til kommentar
jocke Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Folk som deg er tragiske Usaklig av deg og personhets er generelt ikke lov på dette forumet. Les reglene på første side også. Eplet faller ikkje langt fra stammen.... Og tanken på at andre synes hun er søt... gjør meg kvalm. Nei, jeg forstår heller ikke greia med Emma. Så på ETT av bildene Jocke postet i stort format, og hun hadde masse sår på leppa og så ikke ut i måneskinn:p Slavisk finesse, Karolina Kurkova: Karolina er jo photoshoppa, fremfor hva mange av bildene til Emma er. http://thesuperficial.com/2007/05/karolina...s_cellulite.php > Karolina fails! Blir 17 i sommer. Uansett, Emma = fail. Date of Birth: 15 April 1990 Litt enkel matteregning tilsier hun er 17, og blir 18 om 4 mnd. Bare for å følge reglene; Lenke til kommentar
jocke Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Og bare for å presisere: Jeg sier ikkje at Karolina ikkje er pen, men hu blir ikkje akkurat noe penere enn Emma... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Noen "tragiske" poster slettet.. #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Blir det flere av slike poster så adder jeg et bilde av meg(i bikini) i denne tråden. Endret 30. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Blir det flere av slike poster så adder jeg et bilde av meg(i bikini) i denne tråden. Herreguuud så tragisk!!! FÅ SEEE! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Og bare for å presisere: Jeg sier ikkje at Karolina ikkje er pen, men hu blir ikkje akkurat noe penere enn Emma... Hva får deg til å tro det? Hun er mest sannsynlig i siste fase av puberty. Karolina trenger ikke å bli penere enn Emma, fordi hun allerede er penere. Karolina er jo photoshoppa, fremfor hva mange av bildene til Emma er. Ikke på alle. -- Jessica Alba: Endret 30. desember 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 har visst detti ut av *mine inlegg* denne tråden, var mange pene bilder her Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Herlige poster på forrige side, jocke. Emma Watson er smelldigg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå