jocke Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 God Jul .... på etterskudd Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) ...et lite tips for å kanskje dra igang litt mer intensiv posting av babes fra hardisken til folk; ImageShackert http://www.buggyashell.nl/ Dette programmet lar deg laste opp bildefiler fra maskinen din med et museklikk. Kan legges til i "Send til/Send to"-menyen i Windows, som gjør det hele utrolig enkelt. Beta'en har også støtte for å legge inn egne FTP-accounts, samt forandre på en haug instillinger som f.eks. å legge til random endelse på filnavna før de lastes opp, flere "Send to"-alternativer, stats, etc. + Enkel + Rask + URL'en man får oppgitt er direktelinken til bildet + Programmet genererer en .html-fil med oversikt over alle bilder som er lastet opp, med full url - Litt tungvindt med flere bilder/mapper med masse bilder III Uploader http://hqcity.ru/soft/IIIU.rar Et opplastningsprogram som har uendelig med funksjoner - men er allikevel utrolig enkelt og oversiktlig. Programmet lar det laste opp bilder til alle mulige imagehosts, deriblant imageshack.us, imagevenue.com, tinypic.com og xs.to. Programmet lar deg laste opp bilder enkeltvis og mappevis. Bilder legges inn albumvis, og dette gir deg full kontroll over bildene. Når bildene er ferdig opplastet, får du automatisk generert -tags til bruk i forum med thumbnail. Den har støtte for autopublisering på blogger etc via RSS, og støtter også Proxy for de som måtte ønske dette. + Enkelt, men et hav av funksjoner + Støtter batchuploading av stoooore mapper + Queue-system, god oversikt over opplastninger + Ferdig IMG-tags til bruk i forum - Ikke oversikt over direktelinker til bildet, for de som liker det - Litt knot i starten til man får oversikt over hvordan alt henger sammen Endret 27. desember 2007 av jocke Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 God Jul .... på etterskudd Jula varer helt til påske. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hils på Linda.... (litt dårlig kvalitet på bildene, men, shit la gå) Hva heter hun mer? Hvor er bildene fra? Og ekwathne, jeg vil ha mer av hu der også Hvem er hun? Nam: http://i27.photobucket.com/albums/c199/Lah...as-Babe_012.jpg Endret 28. desember 2007 av Pricks Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Var nok det eneste bildet jeg hadde av hun. Radom jeg fant på pcen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Internet Explorer Jarmo, huff og huff Hysst nå! Se her... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Greit. Jeg hadde egentlig tenkt å vente til 15. april 2008 med dette, siden vedkomne fyller 18 år da. Magisk tall det der. Men. Et stort men! Da jeg så bildene lenger nede på ei nettside, scannet fra Instyle Magazine UK (Januar 2008), var det dråpen som fikk begeret mitt til å renne over. Folk kan si hva faen de vil om Harry Potter, om hvor tragisk, patetisk og idiotisk det måtte være. Hun er fortsatt noe unikt, noe som gjør at jeg.. ja... mister pusten. Jeg snakker selvfølgelig om Emma Watson! Why does every topic with her always end with an age argument. Og der er den diskusjonen allerede avklart. Det blir ingen diskusjon denne gangen ^_^ Og for de som måtte evt. kritisere hennes skuespill i Harry Potter (noe som er irrelevant imo); In a recent interview Emma was asked about her future in acting. Emma replied that the experience of filming Ballet Shoes made her think "Yeah, maybe I could see myself doing this, maybe this is where I'm meant to be." The majority of those who have now seen the film I think would agree with her. Reviews have been overwhelmingly positive. Here are a few: FT.com, Scotsman.com, The Guardian, The Herald. TV Scoop has a quote which I think sums up most of what I have read very nicely; "Emma Watson has instantly stepped out from the shadow of Hermione Granger and shown herself to be incredibly talented." Ja, så var det bildene da... ^_^ Instyle Magazine UK (Januar 2008) - (10x HQ pics) NBC’s “Today” Show - (8x HQ pics) “Harry Potter And The Order Of The Phoenix” Premiere in London - (6x HQ pics) Tatler Magazine Photoshoot - (28x MQ pics) Parade Magazine Shoot - (10x LQ pics) Diverse - Blandt annet snapshots fra en scene i den tredje filmen - (24x LQ pics) Liker spesielt smilet på de siste bildene der - selv om det er en smule mørke bilder. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Emma Watson (233x HQ pics) - Part #1 of 3 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Emma Watson (233x HQ pics) - Part #2 of 3 Endret 29. desember 2007 av jocke Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Emma Watson (233x HQ pics) - Part #3 of 3 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Emma Watson @ Elegancepixelfield - (41x HQ!! pics) STORE BILDER! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Mitt favorittbilde er uten tvil dette; ...og dette... tihi; Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nå tror jeg Skarstad sitter og jubler. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvorfor Emma Watson? Det er som å se et barn bli tvunget til å ha photosession. She is definitely not hot. Og tanken på at andre synes hun er søt... gjør meg kvalm. -- Eva Green: Øynene hennes er vanvittig fine. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Emma Watson er dritnice spør du meg =) Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hvorfor Emma Watson? Det er som å se et barn bli tvunget til å ha photosession. She is definitely not hot. Og tanken på at andre synes hun er søt... gjør meg kvalm. Eva Green: *snip* Øynene hennes er vanvittig fine. Smaken er som baken - delt. Bare for å ta Eva Green som et eksempel; hu synes ikkje jeg var noe å hoppe i taket over! Dessuten ville jeg definert noen i en alder av 17 år å være litt mer enn bare "et barn". Endret 30. desember 2007 av jocke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nei, jeg forstår heller ikke greia med Emma. Så på ETT av bildene Jocke postet i stort format, og hun hadde masse sår på leppa og så ikke ut i måneskinn:p Ser ut som en helt standard ungdom. utallige folk på skolen min som er finere, ja klassen min faktisk . Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ahah denne diskussjonen kan bli morsom, for min del synes jeg Emma Watson rett og slett er smellvakker! Men så er jeg i samme alder som henne da, så har vel lov til å si det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå