cHilfiger Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hu var jævla digg.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Trenger hjelp, jeg måtte formatere pc og mista alle favorittene mine. siden jeg leter etter har masse bilder av kjente damer og man kan finne bildene med å skreve fornavn.etternavn på slutten av adressen. noen som vet hvilken side det er? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Trenger hjelp, jeg måtte formatere pc og mista alle favorittene mine. siden jeg leter etter har masse bilder av kjente damer og man kan finne bildene med å skreve fornavn.etternavn på slutten av adressen. noen som vet hvilken side det er? www.usemycomputer.com ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 takker det var riktig Lenke til kommentar
jocke Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Og så en av mine favorittbildeserier - om det så ikkje er den beste! Perfeksjonisme fra topp til tå... blir helt mo i knærne jeg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Herre så vakkert. Kan nesten ikke fatte at det er et menneske! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Fy steike for en dame. Har du sett noe så vakkert. We want more! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hadde lett blitt lurt av Elizabeth Banks.... Om noen har/finner disse i høy oppløsning, i god kvalitet, sier jeg ikkje neitakk! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Raaaawrrr, fant nett ein .zip-fil med ikkje mindre enn 141 hi-res bilder av Kateryna. Kommer til å sove godt i natt gitt! Skal få lagt den ut, men skal på jobb nuh! Sorry. O M G Altså. Hu hadde jeg dødd for. Lett. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jocke er her fortsatt ser jeg Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hu der var fantastisk, Jocke! ___ Endret 20. november 2007 av edge Lenke til kommentar
jocke Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Garantert vist tidligere i tråden, men hu har ikkje blitt noe mindre digg! :-) Begynte å spille tennis idag.......... Sikkert posta hu her også før, men fy f***, digg blondine ^^ Er ikkje sånn voldsomt fan av photoshoppa damer, men noe av det skal jeg innrømme er flott for øyet.... edit: MAKAN TIL STØGG SENSUR IMAGESHACK *kremt* ... Sorry for caps ^^ Endret 21. november 2007 av jocke Lenke til kommentar
jocke Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 I'm in heaven... fant hi-res bilder av Megan <3<3<3<3<3<3<3<3 Blikket på de to siste bildene der.... <3<3<3 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Greit. Litt mer av Kateryna, som flere enn meg satte pris på ^_^ *stum* Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jocke: ZIP-folder med Kateryna? Pretty please Et lite bilde av Verunka, har en ZIP-folder tilgjengelig der og, poster den senere. (5000px) Endret 21. november 2007 av Xtra Lenke til kommentar
jocke Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Tar meg den friheten å svare på et spørsmål jeg fikk i PM her; Hvordan får man tilgang til showmeyoursloggi.com? Plutselig kom man bare inn på den norske siden. Og jeg husker det var etpar damer som helt hinsides der. Det viser seg at konkurransen er stoppet pga klager fra ekstremfeminister (kilder: 1 2). De skandinaviske nettsidene er derfor stengt/bildene fjernet. Siden nettsiden automatisk henviser deg til korrekt nettside iht IP-adressen din, får kåte nordmenn ikkje tilgang til bildene. Men det finnes en lett snarvei rundt problemet. For min del kjører jeg proxy via programmer på PC-en, men kan like lett gjøres via proxy-sider på nettet, som f.eks. www.youhide.com, www.zend2.com, www.proxify.com, osv. Uansett hvilken side du bruker, skriver du inn følgende adresse i feltet på siden; http://smys.sloggi.com/?lang=se&cl=0 Kos deg! :-) Endret 21. november 2007 av jocke Lenke til kommentar
jocke Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jocke: ZIP-folder med Kateryna? Pretty please http://www.jocke.no/diverse/images/kateryna.zip Have fun! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå