the_fire Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Så du mener man skal lagre ett bilde bare fordi en jævel er for lat til å rezise bildet før han legger det ut?Servicen gjøres av den som tilbyr, ikke den som mottar. 9309895[/snapback] Greit at noen foretrekker små bilder, men det er ikke alle som gjør det. Synes heller de som foretrekker små bilder får resize (enten i Opera eller via en plug-in til Firefox). Og du er ikke en kunde i denne situasjonen som kan kreve tjenesten tilpasset deg. Dette gjør frivillig. Du kan bare holde kjeft. Ja, det visste jeg. Jeg hadde håpet det var en funskjon som fiksa bildene automatisk 9310303[/snapback] CTRL+F11 virker perfekt. Husk at dette kan påvirke enkelte sider, så da må du slå det av igjen. Håper ingen hører på Lakus og alle fortsetter å poste store bilder. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ... og ja, det er et stort bilde. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 ... og så har me juksa litt. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Rota litt rundt, og fant noen *få* bilder av denne utrolige dama Bra det der Jocke! men har du noe navn på ho Litt av Gemma Massey: Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 9311348[/snapback] Hun kunne fort blitt kona mi, takk skal du ha Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ble det svart på hvem dette er?; Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Ble det svart på hvem dette er?; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9319142[/snapback] Dama mi vel! edit; glemte bilder :!: Endret 19. august 2007 av jocke Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Effektivt middel til å holde amerikanerne våkne under de nikjedelige sportene sine. 9312181[/snapback] Skal ærlig innrømme at veltrente jenter slår modeller/kjendiser/photoshoppa jenter anytime! edit; med kanskje ett unntak; alba Endret 19. august 2007 av jocke Lenke til kommentar
Monsteret Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Så du mener man skal lagre ett bilde bare fordi en jævel er for lat til å rezise bildet før han legger det ut?Servicen gjøres av den som tilbyr, ikke den som mottar. 9309895[/snapback] Greit at noen foretrekker små bilder, men det er ikke alle som gjør det. Synes heller de som foretrekker små bilder får resize (enten i Opera eller via en plug-in til Firefox). Og du er ikke en kunde i denne situasjonen som kan kreve tjenesten tilpasset deg. Dette gjør frivillig. Du kan bare holde kjeft. Ja, det visste jeg. Jeg hadde håpet det var en funskjon som fiksa bildene automatisk 9310303[/snapback] CTRL+F11 virker perfekt. Husk at dette kan påvirke enkelte sider, så da må du slå det av igjen. Håper ingen hører på Lakus og alle fortsetter å poste store bilder. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ... og ja, det er et stort bilde. 9312280[/snapback] Nei nei nei. Disse bildene er altfor store ja! Da bør du i alle fall legge bildene som vedlegg, og ikke rett inn slik at du sprenger rammene sånn til de grader. Har jo ikke noe glede av måtte scrolle opp og ned og fram og tilbake for å se bildene! Dette er bare irriterende! Synes moderatorene heller kan slå ned på slike ting, istedenfor at de fjerner bilder hvor det kan være en ørliten antydning til visning av en "sprekk". Lenke til kommentar
jocke Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Blikket edit; nytt bilde - folk er kravstore :!: Endret 20. august 2007 av jocke Lenke til kommentar
jocke Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Eeeeeen til :!: Endret 20. august 2007 av jocke Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Blikket (musa sensurert med ACDsee lol, hadde isje photoshop) 9319272[/snapback] Er det bare jeg som synes det blide ble perverst når det ikke ikke var noen mus under kjolen? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Alle gode ting er 3.... eller 4.... eller... ja... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ser folk er så glade i store bilder, så da slenger jeg like godt opp noen av Megan Fox Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor OMG, hun her var helt lik en i paralellklassen min Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor OMG, hun her var helt lik en i paralellklassen min 9320405[/snapback] Hva faen venter du på a? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blikket (musa sensurert med ACDsee lol, hadde isje photoshop) 9319272[/snapback] Er det bare jeg som synes det blide ble perverst når det ikke ikke var noen mus under kjolen? 9319382[/snapback] Du får sende klage til forumstyret om å endre reglene Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blikket (musa sensurert med ACDsee lol, hadde isje photoshop) 9319272[/snapback] Er det bare jeg som synes det blide ble perverst når det ikke ikke var noen mus under kjolen? 9319382[/snapback] Du får sende klage til forumstyret om å endre reglene 9324949[/snapback] Kutting av bilde hadde funket bedre enn å sensurere den nedre delen, nå ser det bare merkelig ut. Men, likte blikket ja. Endret 20. august 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Til de som ikke sjekker siden hennes hver dag Er det bare jeg som synes det blide ble perverst når det ikke ikke var noen mus under kjolen? Klarer ikke helt få bildet ut av hodet, det blir så feil..... Jeg krever usensurert bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå