Tordenflesk Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 er du emo?Langt i fra. Garderoben min inneholder fargede klær, armene mine har arr kun fra ondskapsfulle kattunger og jeg hører på all slags ikke-selvmordsfremkallende musikk. Why do you ask? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Sikkert på grunn av det siste bildet ditt.. Dama hadde mye sminke på seg, oh noes :O Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Godt å høre! Nei, fordi du liker litt mørke kvinner synes jeg... liksom svart hår osv... Du skjønner sikkert ikke, men du har en spessiel smak! No offence Synes det er bra at ikke alle liker silikondamene Edit: Rublings! Heilt korrekt! Endret 3. august 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
fgr Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) HAHA de to var søte! Kunne godt tenkt meg de to liggende i senga mi på nachspiel. Endret 3. august 2007 av jagarock Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Gimme some Alba, nudzor. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 snip... Den første var nice Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Noen bilder innklaget som ren kjøttmiddag, tok godt vare på de, jeg... Endret 4. august 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ja du kopierte dem vel inn til deg selv før du sletta tipper jeg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Ja du kopierte dem vel inn til deg selv før du sletta tipper jeg. 9209170[/snapback] Hehe! Vi har en egen plass hvor vi "arkiverer" bevisene fra forumet .. Endret 4. august 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ingenting er forøvrig slettet - hvertfall om bildene Jarmo fjernet var mine (noe jeg går ut i fra det var - var på kanten noen av de). Bildene er lasta opp som hele album på imagebeaver, så det er nok å klikke på ett bilde, og deretter velge "View gallery". Men nok om det. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hehe! Vi har en egen plass hvor vi "arkiverer" bevisene fra forumet .. 9209245[/snapback] Admin forumet? Endret 4. august 2007 av neadii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå