kqwaiiiii Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 "Skjønnhetskonkurransen har gått gjennom en endring, og de indre kvalitetene skal nå telle mer enn de ytre. I tillegg er badedraktsekvensen tatt bort. Kompetanse, empati og kvinnelig drivkraft er nå det som er mest avgjørende, skriver avisen." http://i22.photobucket.com/albums/b305/Sti...9_2_galleri.jpg 8463483[/snapback] Altså, det der er det verste pisset jeg noen gang har hørt. Man ser vel ikke på en missekåring for å høre på ei blond dame spy ut noe overfladisk dritt rett fra manus? Gi meg bra babes, ikke Kurt Nilsen i dameversjon. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 "Skjønnhetskonkurransen har gått gjennom en endring, og de indre kvalitetene skal nå telle mer enn de ytre. I tillegg er badedraktsekvensen tatt bort. Kompetanse, empati og kvinnelig drivkraft er nå det som er mest avgjørende, skriver avisen." http://i22.photobucket.com/albums/b305/Sti...9_2_galleri.jpg 8463483[/snapback] Altså, det der er det verste pisset jeg noen gang har hørt. Man ser vel ikke på en missekåring for å høre på ei blond dame spy ut noe overfladisk dritt rett fra manus? Gi meg bra babes, ikke Kurt Nilsen i dameversjon. 8470146[/snapback] Nå tar jeg en vill gjettning på at du ikke har lest reglene ? Isteden for å sitte å syte, så kan du vel ta ræva fatt og søke på din ikke venn : Google.com og yte Babe Samfunnet noe ? Spesielt til deg Fredrik: Til dere andre : Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Damer jeg liker: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Småfrekt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 26. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Halleluja: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Galleri Endret 26. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Glemte galleriet til frøken bush Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 42 år gammel. Håper min kone ser like bra ut når hun er like gammel. Sykt bra det der ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 42 år gammel. Håper min kone ser like bra ut når hun er like gammel. Sykt bra det der ! 8476284[/snapback] Fy faen Dahle. Helt rått. Ikke ofte jeg tenner på damer over 40, men hun hadde røket noe så jævlig Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 42 år gammel. Håper min kone ser like bra ut når hun er like gammel. Sykt bra det der ! 8476284[/snapback] Med sminke og retusjering så kan hvem som helst se bra ut. http://youtube.com/watch?v=iYhCn0jf46U Tanlines er snacks, forresten: http://img3.imagevenue.com/img.php?loc=loc...59_cute0227.jpg Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jenny Skavlan,eller kjent som dama i Grandiosa reklamen: Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Satan, mer Jenny Skavlan !! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Satan, mer Jenny Skavlan !! Ja, hu er en herlig dame. Hadde nesten en liten crush på hu før ass, ikke langt unna hvertfall. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Liker de litt mer vanlige jentene/damene, som ikke er blitt sminket i 3 timer, fotografert i studio og for så å bli kjørt gjennom alskens programmer som PS osv. Blitt en del bra i det siste Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Liker de litt mer vanlige jentene/damene, som ikke er blitt sminket i 3 timer, fotografert i studio og for så å bli kjørt gjennom alskens programmer som PS osv. Blitt en del bra i det siste Sånn som Jenny Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Og Jenny har ikke sminkey seg i 3 timer? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 ok, hun hadde kanskje lurt meg om jeg var full nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå