pessimisten Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fin samling! Kjør på! Du har ikke noen som er litt mer koreanske-ish? som f.eks. sung hi lee? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ikke jeg. Har dog noen nye Krupa: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hubba Lenke til kommentar
Namek Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 HÆ?! Finnes den? Hvor? Har søkt, men jeg finner den ikke **sikkert bare veldig dårlig til å søke *** 8351067[/snapback] her Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Sombody got owned by skurupu Noen som kan si hvordan jeg får bilder "vanlige" uten sån trykkegreier? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Burde det ikke være slik at kun ett bilde i full størrelse er synlig, og så kan man heller skjule de andre. De som vil se mer kan klikke seg frem til det, og de som ikke er interessert slipper å scrolle ræva av seg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Damene mine Endret 12. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Nydlig posting, Skurupu! Big pic!: Fikk meg forresten en god latter i går, tenkte jeg skulle tulle med "lag ditt eget bankkort" i postbanken. Men må vist bytte bank, til postbanken Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Moderator har slettet en rekke poster, med og uten babes, som diskuterte om vi skal bruke spoilertags når vi poster mange store bilder i en post. Det skal vi, det sier reglene i førsteposten alt. Hva som er "store" bilder er et skjønnsspørsmål, men jeg synes Pricks forslag var greit: Legg første biler åpent (om det ikke er for stort) og resten i spoiler. Da kan folk som synes første bildet ga mersmak åpne spoileren og de som ikke synes det var så spennende scrolle raskt og enkelt forbi. En del poster ble slettet fordi de følte trang til å fortelle andre om de liker kinadamer. Dette er ikke en tråd for å diskutere hvilke folkeslag man liker eller ikke. Slike poster vil bli slettet. Men bruk spoilertags dere, så antar jeg at problemet løser seg selv... Edit: Synspunkter på dette kan dere ta på PM, ikke her i tråden. Geir Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvis det står i reglene synes jeg du skal gjøre noe med det også. Du kan starte med å fjerne "Krupa". Bildene er så store at de ødelegger framen, og jeg har 1680 piksler i bredden så det er jeg garantert ikke alene om. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Big pic!:http://www.bartcop.com/keira-knightley-turns-21.jpg Fikk meg forresten en god latter i går, tenkte jeg skulle tulle med "lag ditt eget bankkort" i postbanken. Men må vist bytte bank, til postbanken http://img113.imageshack.us/img113/2953/hahahhana1.png 8371657[/snapback] Keira Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Rocio er så sykt digg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Moderatorer: Stiller meg spørsmål hvorfor denne skal overvåkes så inni h? v1 og v2 gikk det stort sett fredelig for seg, med unntak av en moderator i del 1 som trodde han eide tråden Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sykt mange fine damer i verden. Her er en av de: Megan Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå