Landeplagen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hva kommer det av at noen web-sider bare har sånn rødt kryss-bilde, istedet for de bildene som egentlig skal være der? Håper jeg forklarte godt nok. PS; Jeg er nødt til å bruke internet explorer for tiden... Endret 23. juli 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 "BUT WHY?" sitat fra gilmore girls Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Takk! Det funket! ... noen som vet bedre råd enn det ovenfor? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei Du har vel forsøkt med en annen pc? Og du har vel forsøkt det vanlige med å fjerne spyware, temp-filer osv.? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) sorry for den førsten der men det du gjør er. der det står "Fil" "Vis" osv, gå in på verktøy ---> alternativer for Internett ---> Avansert klikk på Der det står Bruk Standard... ---> OK Endret 23. juli 2006 av LeeZarD Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 HeiDu har vel forsøkt med en annen pc? 6544989[/snapback] Jaja, men ikke det med temp-filer... Hvordan skulle det hjelpe. Og dessuten så vises bildene på diskusjon.no forumene... Jeg finner ikke den "Bruk standard", men en hel masse andre saker... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har ivertfall funnet ut at det hjelper av og til med å fjerne temp-filer, "temporary internet files" osv. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Slettet alle "temp" filene unntatt 2, men den siden viser fremdeles ikke bilder... (Bare så det er klart, så er det ingen pronoside det snakk om her, det er DENNE jeg talar om. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå