Erik B. Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei, koblet akkurat til videokortet mitt til pcen, det har hvert liggende lenge, så cd'er med drivere og programvare er borte. Lurer på om noen vet om et program som man kan bruke til video-titting på PC? Takker for svar Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei, koblet akkurat til videokortet mitt til pcen, det har hvert liggende lenge, så cd'er med drivere og programvare er borte. Lurer på om noen vet om et program som man kan bruke til video-titting på PC? Takker for svar 6543866[/snapback] sikker på at det ikke er tv-kort du mener? til videotitting kan du iallefall bruke en haug av programmer. iTunes, Winamp, Windows media player, VLC og Quick time er vel de vanligste... Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Skrev tvkort i tittel og videokort i tråd, sorry Til tv-kort var det jeg mente ja! Har btw pinnacle tvkort, vet ikke hvilken versjon og sånn, pakken jeg fikk det i og alle cder er borte, så jeg får ikke installert driverene. Og ser ikke ut til at de finnes så mangen steder på nettet, kan noen hjelpe meg med å få installert kortet? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Skal du se på TV kan du bruke Dscaler(4) som helt klart gir det beste bildet, men jeg tror ikke opptaksfunksjonen er så bra. (Såvidt jeg husker trenger ikke Dscaler driver..) Ellers kan du finne mange programmer på TV-Cards.com. Om du mangler driver, se på kortet, står det hva det heter? -Kisp Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 du har jo Windows media player som er veldig mye brukt. ellers har du Media portal som utgis med GLP lisens (det er altså gratis). Dette programmet er veldig kraftig. ... Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Men jeg har et annet problem, det ser ikke ut til at maskinen min finner tvkortet. Maskinen min er splitter ny, ble satt sammen på komplett, skulle tro at de har hvert inni bios'en og gjort slik at slotene er satt inn på auto. Kan prøve å sette den inn i en annen slot, se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå