Martin-sama Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei! Har opplevd nå i det siste at min lille Logitech MX518 fusker litt. Den vil ikke trykke, og jeg må slå som en gærning på høyre musknapp hvis jeg vil fikse det...veldig irriterende i BF2... Noen som har opplevd det samme? Har ikke vært røff med den eller noe, helt plutselig altså..Har ikke kvitteringen heller, så tror ikke jeg får byttet den, men får se.. Martin-sama Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Demonter den... skru den fra hverandre... de er veldig lett bygg så... trur ikke du kommer til å rot opp eller noe... så får du se om det er ødelagt innvendig... Lenke til kommentar
khon Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Min slo seg av flere ganger før, Du må bare klippe av ledningen litt så funker den perfekt etterpå men det er ikke samme problem som deg da.... Endret 24. juli 2006 av khon Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Min høyre knapp begynte plutselig og nesten slutte. Må jaggu meg trykke 20 ganger før den skal reagere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 støv og skitt under knappene? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hvordan fjerne det evt. drite? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hvordan fjerne det evt. drite? 6545538[/snapback] plukke av den gråe delen av musa og blås rent under knappene Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Hvordan fjerne det evt. drite? 6545538[/snapback] plukke av den gråe delen av musa og blås rent under knappene 6545584[/snapback] Kan man virkelig ta av de grå delen? Vet ikke om jeg tør å prøve... Martin-sama Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er ikke noe farlig... må bare vit hvilken skrue skal inn tilbake, dit den skal... Som jeg sa... veldig lett oppbygd er de, ala made in China stuff Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Før prøve det, og komme tilbake med rapport! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Har åpnet den, var ikke noe "skitt" i den...Jeg har heller ikke kvitteringen, tror dere elkjøp skaffer meg ny uansett kanskje? Eller kan jeg prøve Logitech support? Hvordan skal jeg se om den er ødelagt invendig? Er ikke spesialist! -Martin-sama Endret 27. juli 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har åpnet den, var ikke noe "skitt" i den...Jeg har heller ikke kvitteringen, tror dere elkjøp skaffer meg ny uansett kanskje? Eller kan jeg prøve Logitech support? Hvordan skal jeg se om den er ødelagt invendig? Er ikke spesialist! -Martin-sama 6567637[/snapback] Nei, garantien faller bort når klistremerkene under er brutt eller fjerna. Det regner jeg med at de er, hvertfall noe brutt/ødelagt, siden du har skrudd den opp Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Pokker ta...Men jeg prøver meg på elkjøp imorgen uansett! kanskje de er ekstra snille. Er så surt å måtte kjøpe ny mus.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå