StupidNick Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Tatt i Fankrike. Etterbehandlet i photoshop. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det bildet likte jeg Ville hatt litt mer luft over, men allikevel fine farger. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Dette ble nesten som en wallpaper. Utrolig flott Lenke til kommentar
Toggeladden Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Himmelen er val kanskje en smule... grønn? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Himmelen er val kanskje en smule... grønn? 6545049[/snapback] Det var nok heldigvis meningen, for den grønnfargen redder bildet litt for meg. Tror det var bjornkn som hevdet en gang at den minnnet han om gamle fotokonkurranser i A-magasinet, eller noe slikt. Husker ikke det så godt, det var nemlig litt før min tid. Vet enda ikke helt hva jeg mener om bildet. Jeg liker formene og fargene, men vet ikke helt om det er nok. Tror det er det. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Vil enda en gang si at jeg liker bildet veldig godt, men for at det skal være wallpaper eller lignende er det for lite luft.. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Fint bilde, himmelen gjorde bildet spesielt. Ble liksom ikke et standard korn-åker bilde. Hadde kanskje blitt bedre om du hadde greid å få med noen mais-kolber, men det får stå sin prøve Alt i alt et fint bilde. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding alle sammen Neste gang - mere luft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå