Gjest Slettet+98435 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hadde vært veldig takknemlig hvis noen kunne gi meg en liten pekepinn på hva jeg kan forvente å få for min bærbare som er halv annet år. Skal kjøpe en ny en om ikke så lenge og da er det greit å vite ca hvor mye jeg kan kreve for den her. Her er de tekniske dataene.. Takk for alle svar og ha en super dag!! Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 all den tid nypris på slutten var ca 8000 så kan du vel forvente å få opptil 4000kr men dette avhenger at maskina ser bra ut og at v batteriet er i god stand Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei og velkommen til forumet! Jeg tror den er verdt rundt 3000 kr, muligens kan du få noe mer. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Trur ikke folk idag orske å kjøpe brukte ting noe mer... Maskinene som er ut på markedet nå, selv de billigste vil jeg tru danke den ut så... Bruk den som en Media Center eller som skole pc... du får ikke så my av den lell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå