Suburbian Hero Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg liker best WW2, Western og moderne krigsføring. Skader ikke med en armbrøst heller . Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 etter Napoleonics er helt klar WW2 favoritten Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Er det din M1 Garand ? *sikle* Endret 1. august 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 det er min !Airsoft! Garand ja Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 det er min !Airsoft! Garand ja 6597969[/snapback] Den var jævelig kul Synes Garand'en er et utrolig fett våpen.. On topic: WWII er nok favoritten i FPS ja.... RTS er det litt før det... WWI og rundt der. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 For min del så er det Middelalderen. Det,er min favoritt tids-epoke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg liker Halo, Call of Duty, Oblivion og slikt. Altså, krig med sverd og øks er ikke dumt. Futuristisk krig med laservåpen og plasma våpen, ikke så dumt det heller. WWII er dritgøy, tror det er favoritten. Men skader ikke med litt av nåtiden en gang i blant. Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Tja, liker vel mer nåtiden. Empire Earth var jo veldig bra. Fikk jo prøvd seg litt gjennom historien der. Må si jeg liker tiden mellom 1700-2000. Litt sånn renessansen/moderne Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 etter Napoleonics er helt klar WW2 favoritten 6594505[/snapback] Ok, kan jeg bare si at du så ut som en to** der du stod? Neida.. Utrolig fett! Har alltid ønsket meg en Garand. Den og Carbine er mine favoritter! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Liker spill der man må være litt kreative for å drepe noe/noen...så alt før ordentlige skyte-våpen, gevær, pistoler og slikt...starten av 1900 tallet er jo også litt kult, Mafia spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå