Onyx Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hva har lyd i en skjerm å gjøre? Hva tror du? Med HDMI så har man lyd- og bildesignal i ett. Dermed slipper man flere ledminger. Siden den BenQ-skjermen ikke har høytalere, så vil jeg tro at den vil ha lydutganger av flere slag. Endret 1. september 2006 av onyX Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva har lyd i en skjerm å gjøre? Hva tror du? Med HDMI så har man lyd- og bildesignal i ett. Dermed slipper man flere ledminger. Siden den BenQ-skjermen ikke har høytalere, så vil jeg tro at den vil ha lydutganger av flere slag. 6784902[/snapback] Hva skal lyden via skjermen å gjøre? Hvorfor ikke direkte fra lydkort og til annlegg/hodetelefoner? Lenke til kommentar
Predatorzx Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har åsså bestemt meg får at jeg skal ha LG L204WT, har bestilt den fra multicom så jeg håper det stemmer at den kommer til mandag de har jo allerede utsatt den engang Lenke til kommentar
thomit Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Anbefaler dere å sjekke ut www.flatpanels.dk - dansk site som spesialiserer seg på flatskjermer. Flere tester, forum osv. Bl.a finnes en fin brukertest på LG L203WT i forumet der. Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen som vet hva den mest ideelle oppløsningen vil være på en slik Lg skjerm? Lenke til kommentar
Predatorzx Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 LG L204WT er utsatt igjen, irriterende Lenke til kommentar
thomit Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 zepyrh - den ideelle oppløsningen på alle LCD-skjermer er den som er "native" - dvs. den som skjermen er oppgitt til. I praksis vil du merke at bildet blir litt dårligere hvis du bruker en annen oppløsning, særlig med "vanlige" windows-programmer. I spill kan du ofte benytte en lavere oppløsning uten at du vil merke noen særlig forskjell - men altså - det beste er å bruke den native oppløsningen. Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 ok...har bare hørt at man burde finne den mest ideelle oppløsningen for å få et godt bildet....da har vi fått svar på det. Takker Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 LG L204WT er utsatt igjen, irriterende 6816507[/snapback] Jeg har den, og elsker den! Både for film, bilde, spill og browsing! Anbefales (Det er min første LCD, da. Så jeg er vel ikke hel habil i hva som er bra og ikke...) Lenke til kommentar
namla Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Var innom Dell sine sider og så at de har senket prisen på Dell™ UltraSharp™ 2007WFP til 3750,-. Hvordan er egentlig denne skjermen opp mot Samsung SyncMaster 205BW og LG Flatron L204WT? Er vel temmelig gjevnt, men Dell skjermen er kanskje et bedre valg pga panelet? Må nesten si at det fristet litt. 6779477[/snapback] Må også si at jeg er fristet av Dell sin 20", men jeg har ikke noen mening om den er bedre enn de andre. Noen som har? Det er en test av Dell 2005FPW her på hw.no, den kan jo kanskje gi en pekepinn på hvordan etterfølgeren er?. Lenke til kommentar
MrBlue Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) hei jeg ville vurdert Viewsonic P930, vurderer den selv. er kåret av tomshardware.com som den beste all-arounderen. Bildekvaliteten skal være perfekt og det samme er kontrasten. Den skal også være meget god til spilling, men er ikke av de lynraske skjermene. Den har fått gode erfaringer i prisguiden og! Endret 10. september 2006 av MrBlue Lenke til kommentar
Predatorzx Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 LG L204WT er utsatt igjen, irriterende 6816507[/snapback] Jeg har den, og elsker den! Både for film, bilde, spill og browsing! Anbefales (Det er min første LCD, da. Så jeg er vel ikke hel habil i hva som er bra og ikke...) 6817425[/snapback] hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 hm, blir mer og mer fristet av Dell 2007WFP til 3750,-. Begynner nesten å se bort i fra LG'n pga. leveringstiden til butikkene. (vil ha den nå ). Samsung 205BW er det bare digihome som har på lager ser det ut til. Noen som har Dell 2007WFP? Hvordan er dell sin garanti ang. døde pixler? Vet ikke helt hva jeg skal gå for. Ingen av skjermene er dårlige, men Dell skjermen er kanskje verdt de 500,- ekstra for panelet sitt og 3 års garanti. Noen som har noen anbefalinger og tips? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 hm, blir mer og mer fristet av Dell 2007WFP til 3750,-. Begynner nesten å se bort i fra LG'n pga. leveringstiden til butikkene. (vil ha den nå ). Samsung 205BW er det bare digihome som har på lager ser det ut til. Noen som har Dell 2007WFP? Hvordan er dell sin garanti ang. døde pixler? Vet ikke helt hva jeg skal gå for. Ingen av skjermene er dårlige, men Dell skjermen er kanskje verdt de 500,- ekstra for panelet sitt og 3 års garanti. Noen som har noen anbefalinger og tips? Takk for all hjelp! Bruker denne skjermen (Dell 2007WFP) samme panel som topp-modellen til NEC? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Bruker denne skjermen (Dell 2007WFP) samme panel som topp-modellen til NEC? 6832806[/snapback] Såvidt jeg vet så bruker dell 2007wfp S-IPS panel. Regner med at du tenkte på NEC MultiSync® LCD20WGX2? Den har AS-IPS panel. Hva forskjellen er er jeg sannelig ikke sikker på Dell skjermen har vel heller ikke glasert overflate slik NEC har. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Tror jeg skal slå til på Dell sin skjerm jeg. Lenke til kommentar
Predatorzx Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg ombestemte meg faktisk åsså idag og bestilte Dell 2007WFP Vet ikke om dette allerede er postet men Dinside har testet den http://www.dinside.no/php/art.php?id=317665 Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 LG skjermene diskutert her kan kjøres med bare 1 DVI kabel, man trenger ikke noe dual link eller noe saånt? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 hm, det virker som om Dell 2007wfp har color banding problemer les mer her og her på bruker reviews. Jeg trodde Dell hadde fikset dette med den nye modellen eller er det jeg som tar feil? Likte ikke helt dette her... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 hm, det virker som om Dell 2007wfp har color banding problemer les mer her og her på bruker reviews. Jeg trodde Dell hadde fikset dette med den nye modellen eller er det jeg som tar feil? Likte ikke helt dette her... Det ser ut som at 2007WFP produsert etter 5. Juli i år har blitt fikset med dette problemet. Se her for informasjonen. Problemet ble fikset med en firmware-oppdatering, og versjonen skal være A02. Det skal nok være trygt å bestille skjermen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå