Gå til innhold

LCD skjerm, 19-21" til 4000! tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM
Elkjøp har L203WT på lager :)

6761635[/snapback]

Ja, men der koster den 1000,- mer enn i diverse nettbutikker jeg har sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at skjermen selges fortsatt betyr ikke automatisk at den IKKE er utgått. Tror ikke at denne skjermen er akkurat en bestselger, så jeg vil nok tro at butikkene sliter med å selge den uanna og derfor blir den tilgjengelig i lang tid framover (selv om den er utgått).

Staljin

Endret av staljin
Lenke til kommentar
Da trenger jeg ikke en ekstra skjerm for å titte på TV.

6778518[/snapback]

Du er klar over at det er en monitor selv om den har HDMI?

Ingen tv-tuner..

6779065[/snapback]

Og med å se på TV så mener jeg alt fra spilling til titting på TV. De dyreste parabol-dekodere har HDMI-utgang.

Lenke til kommentar

Det finnes også overganger for DVI <-> HDMI som er "lossless" (ingen påvirkning av signalkvaliteten). Man kan da selvfølgelig ikke få lyden til å gå over DVI, noe HDMI har mulighet til.

Når det gjelder HD signaler, som inneholder "kopibeskyttelse", må man ha en egen HDCM brikke, både i skjerm og kilde (skjermkort el.). Har denne skjermen det?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=538788

Lenke til kommentar

Etter altfor lang ventetid på SS 205BW bestilte jeg heller NEC MultiSync 20GWX2. Kan ikke si at jeg angrer.

Herlig skjerm. Fungerer utmerket til film som jeg bruker den mest til. Fargene er veldig klare og jeg lever i himmelen nå etter noen år med crt. Widescreen med 1680x1050 er også deilig. Alle spill jeg har spilt fungerer også helt fint. Ikke noe plagsomt etterslep.

Gikk riktig nok litt opp i pris, men kan anbefale denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...