Gå til innhold

LCD skjerm, 19-21" til 4000! tips?

Anbefalte innlegg

LG Flatron L204WT. Er ingen ofisielle reviews av denn skjermen enda, men det er brukerreviews på Futureshop og hos

Widescreengamingforum.  <-- Denne var nyttig.

Hardforum har en bruker satt LG L204Wt opp mot SS 205BW som kan være verdt å sjekke.

Den artikkelen i Widescreengamingforum var veldig bra! Masse bilder og fint skrevet. Damn jeg gleder meg til den skjermen. HL2 så helt fantastisk ut på den skjermen. Jeg kjøper meg en veggfeste også, den skal monteres på veggen!

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har sett L204WT til rundt 2895,- (husker ikke helt med tror det var noe tilnærmet dette) på www.stretto.no. Vet noen om de sender som postoppkrav?

Lenke til kommentar
I mårra er dagen skjermen blir sendt =)

Noen som vet hvor muliticom sender fra ?

6676422[/snapback]

Det står at pakken blir sendt fra Åmli, det står der når man bestiller.

Jeg bestillte nettopp!

Edit:

Skavhaug:

Det står at varen skulle komme den 15. Aug, ja, men ser ingen varer inne på den skjermen. Uansett så la jeg inn en bestilling.

Her ligger Åmli.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
LG L204WT koster under 2800 hos Amentio. Har en XFX 7900GT 520 på vei inn, så det blir vel denne skjermen på meg neste måned. Ufff hvor jeg gleder meg.  :dribble:

6677193[/snapback]

Amentio kan vel ikke tilfeldigvis sende som postoppkrav? Var inne og sjekket men fant det ikke, så da antar jeg postoppkrav ikke er en mulighet derfra...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Nettopp. Jeg vil ha postoppkrav for å slippe å betale med Visa/MasterCard. Det kom på ca. 3200,- og er en fullstendig fabelaktig pris for skjermen.

6679370[/snapback]

Skjermen kunne kostet mye mer og alikevell være værdt prisen, så jeg er enig der. Da bestiller vel jeg også fra multicom. Kanskje jeg venter til de har den på lager.

Lenke til kommentar

Jurgeen: Utrolig bra liste over reviews! Du har ikke landa på no skjerm enda?

Har dårlig erfaringer med multicom.. sendte meg feil prosessor en gang etter jeg hadde venta over en mnd etter den opgitte lagerdato.

Syns dere er veldig forsiktige med netthandel? Jeg kommer til å vlge billigst levrandør da jeg stort sett mener det er trygt å handle på nett..

Lenke til kommentar
Jurgeen: Utrolig bra liste over reviews! Du har ikke landa på no skjerm enda?

Har dårlig erfaringer med multicom.. sendte meg feil prosessor en gang etter jeg hadde venta over en mnd etter den opgitte lagerdato.

Syns dere er veldig forsiktige med netthandel? Jeg kommer til å vlge billigst levrandør da jeg stort sett mener det er trygt å handle på nett..

6679861[/snapback]

Takk Gummun! :D Har fremdeles ikke landet på noen skjerm enda. For mye å velge mellom :p Står vel hovedsaklig mellom LG L204WT og SS 205BW, men... Nec MultiSync LCD20WGX2 begynner å friste, desverre er den fremdeles utenfor min prisklasse. Hva med deg Gummun? Trekkes du mot SS215T? :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...