Predatorzx Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Begynner nesten å angre på at jeg bestilte den Dell skjermen, er noe av det dårligste leveringstiden jeg har sett noen gang. Jeg betalte skjermen med Visa den 9sep i denne måneden, det sto det skulle ta ca 5dager før skjermen kom og idag har jeg fått den 3 mailen om forsinkelse av skjermen som nå er satt til den 29 september Nå er det rett før jeg avbestiller den. Endret 19. september 2006 av Predatorzx Lenke til kommentar
Methcal Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Begynner nesten å angre på at jeg bestilte den Dell skjermen, er noe av det dårligste leveringstiden jeg har sett noen gang. Jeg betalte skjermen med Visa den 9sep i denne måneden, det sto det skulle ta ca 5dager før skjermen kom og idag har jeg fått den 3 mailen om forsinkelse av skjermen som nå er satt til den 29 september Nå er det rett før jeg avbestiller den. 6892549[/snapback] merkelig... Jeg bestilte 10 sep og den kom i dag!?! Men fremdeles, vil ikke si at de er raske. Lenke til kommentar
Predatorzx Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ringte til Dell nå, de sa at de venta på strømforsyning til skjermen, jøss for noen idioter. Lenke til kommentar
Chub Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kjipern det da, jeg sitter nå å venter på leveringen, skal komme engang etter klokken 5... Jeg bestillte min skjerm 12. sept, så litt rart min kommer frem før... 7 dager er grei leveringstid, men varierer vel litt etter hvor man bor i landet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Leveringstidene er lange, ja, men hvorfor må produktene sendes til produksjon? Det er grunnen til den lange leveringstiden. Dere som har bestillt har sikkert fått en e-post om at varen skal produseres før den sendes, med andre ord så er ikke skjermene tilgjengelig som et fullstendig produkt. Dette synes jeg er for labert. Synd at ingen av de store nettbutikkene her i landet går inn for import av Dell-skjermer, slik at de kan sendes fortest mulig ut til oss kjøpere/kunder. Et stort minus her til Dell. Jeg sendte inn bestilling den 11., betalte den 11. og pengen ble ikke overført før den 13. Estimert leveringstid er den 27. for meg. Endret 19. september 2006 av onyX Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 jaja, har egentlig ikke så veldig mye å utsette på leveringstida til Dell for min del Bestilte den 11 sept. og jeg får min skjerm idag! digg... betalte også med Visa så er egentlig fornøyd så lenge skjermen er UTEN noen døde pixler. Bor i Fredrikstad, men om det har noe å si på leveringen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 F***!!!! Det var det jeg fryktet mest. En død pixel som lyser rødt når det er svart bildet, og en som lyser svart i blått. akkurat nå er jeg... J**** forbanna på Dell som kjører den tullegreia si med opptil 6 døde pixler. Men, men, begge to lyser bare på en farge. Noen som evnt. har noen tips til å "redde" døde pixler? blir nesten mission impossible men, men. Skal teste skjermen i Far Cry og Prey etterpå tenkte jeg, så får jeg se om jeg oppdager noen flere pixelfeil. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 jaja, har egentlig ikke så veldig mye å utsette på leveringstida til Dell for min del Bestilte den 11 sept. og jeg får min skjerm idag! digg... betalte også med Visa så er egentlig fornøyd så lenge skjermen er UTEN noen døde pixler. Bor i Fredrikstad, men om det har noe å si på leveringen vet jeg ikke. 6894640[/snapback] Da bestile vi samtidig,men siden jeg bor i nordland har jeg ikke motatt den enda,men ser på sporingen at den er ankommet alnabru på mandag. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jurgeen: Prøv å gni på området hvor døde pixlene er med en microfiber-klut, mens skjermen er av. Gni rolig, som om du skulle ha gnidd på et produkt du dør for! Jeg ser også i den andre tråden: Jeg tror det er høy feilprosent på disse skjermene. Tha_Zaynt fikk sin andre skjerm, med nok et par døde pixler. Og nå fikk Jurgeen en med døde pixler også. Lenke til kommentar
Chub Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Puh! Tror jeg har vært heldig med monitoren, etter et kjapt oversynd har jeg ikke funnet noen profilerte døde pixler. Evig lykke. Skjermen var sværere enn jeg trodde, en 19" CRT overlegent. Den viser OK svart, men får kjapt lillaskjær ved innsyn fra vinkel. Har ikke eksprimentert med instillinger ennå. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 hold nesten på å gå i taket da jeg syntes at jeg ikke så noen stuck eller døde pixler, men så plutselig, neinei... Men, uansett før jeg gir opp skjermen, så tenkte jeg at jeg skulle prøve det du onyX anbefalte. Fant også en liten guide til hvordan man skal gjøre det, her. leser også at en død pixel er svart. Vil det si at man kan se den i rød, grønt, blått og hvitt bilde? Finner ikke den svarte pixelen med blå skjerm i feks rød eller hvit, så betyr det da at den er stuck isteden for dead? Fikk et lite håp om at jeg klarer å redde hvertfall en pixel som jo er den mest irriterende, nemlig RØD. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 tja, har fremdeles ikke klart å få bort den ene pixelen som irriterer meg mest, den rød altså. Den andre kan jeg faktisk ikke se lenger, bare i blått er den synlig og den er omtrent usynlig hvis man ikke sitter 10 cm fra skjermen. har prøvd både å gni forsiktig og litt hardere, men har ikke klart å få til noen av delene. Har også prøvd den flash videoen som viser mange farger i løpet av et sekund. Gir den ikke opp ennå, men hvis den rød stuck pixel ikke forsvinner lurer jeg på om jeg skal benytte meg av angreretten, og evnt. kjøpe en til. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jurgeen: Før du i det hele tatt gjør noe dumt noe, så synes jeg ikke du skal påføre skjermen flere fysiske handlinger i håp om at pixlene skal komme til live igjen og heller benytt deg av angrefristen. Lenke til kommentar
Predatorzx Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Da har jeg kontaktet de 2 ganger hehe, de beklager å beklager Hvis skjermen jeg får har noen døde pixler sender jeg den rett tilbake med engang og sier at jeg vil ha pengene tilbake pga dårlig leveringstid. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 ja, har ikke prøvd noe mer siden igår. Prøvde å gni littegranne mens jeg kjørte sånn flasher greie med masse farger, men til ingen nytte. Har også noe baklys som kommer fram i nedre venstre hjørnet. Blått blir til lilla når XP loader. Må nok benytte meg av angreretten og kjøpe ny skjerm. Litt skuffa, men bildet er ellers nydelig. Lenke til kommentar
Predatorzx Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Synes jeg var dårlig, send den tilbake. Håper bare du ikke må vente 3 uker på en ny en Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg var så livred for pixelfeil da jeg kjøpte skjermen(20wgx2) min, at jeg stakk til netshoposlo. Fikk lov til å pakke opp skjermen og skjekke om det var pixelfeil før jeg kjøpte den. Turte ikke kjøpe over nett. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg får min i morgen . Men om det er en død pixel, så sender jeg tilbake. Da bestiller jeg heller LG 204. Lenke til kommentar
Predatorzx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) onyX ringte du de å spurte eller? Når jeg sjekker mitt IR nummer på siden til Dell står den enda på : 1. Bestillingsbehandling 2. Produksjon ikke startet 3. Produksjon Monday, September 11, 2006 Mer informasjon Bestillingsdato: 09/09/2006 Estimert leveringsdato (på eller før denne datoen): 10/03/2006 Nå er jeg ganske forbanna på Dell, er ikke skjermen min her imorra ringer jeg å skjeller dem ut, og det mener jeg. Har allerede betalt denne skjermen med VISA og jeg kommer til å kreve pengene tilbake. Har ikke vært borti noen sånne idioter noen gang når jeg har bestilt noe. Endret 21. september 2006 av Predatorzx Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Det der høres temmelig dårlig ut for å si det sånn. Ring og skjell dem ut! Jeg bestilte skjermen min 2 dager etter deg, altså den 11. sept. og jeg fikk min på tirsdag. Sender den i retur riktignok og bestiller en ny, men allikavel så er det dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå