stigc Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg vil købe mig et Panasonic DMC-FX01, men hvis jeg kigger på deres hjemmeside så er det flere undermodeller http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/10..._l14/index.html DMC-FX01EGMA DMC-FX01EGMK DMC-FX01EGMS DMC-FX01EGMW Hvad er forskellen? Prisen (i Danmark) varierer også utrolig meget, så det kan vel ikke bare være farven? http://edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=6&...eord=DMC%2DFX01 Hvis du har haft gode eller dårlige oplevelser med dette kamera så skriv lige. Tusinde tak. Stig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det er nok bare fargen som varierer. Prisforskjellen kommer vel av populæritet, enten så selges de mest populære dyrere, fordi de er mest populære... eller så koster de minst populære mest fordi det koster butikken mer å ha det på lager fordi det ikke går så mange av de. Der jeg jobber har vi hatt dette kameraet i tre av disse fargene, og de har kostet nøyaktig like mye. Ellers er det et veldig bra kamera. Optisk bildestabilisator og den skarpeste og beste skjermen jeg noen gang har sett på et digitalt kompaktkamera. Eneste ulempen er noe mer ISO støy enn de argeste konkurrentene på høy ISO. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg er helt enig med Afseth, jeg er også veldig imponert over kameraet. Det har også god vidvinkel, noe som ikke er altfor vanlig i prisklassen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det har også god vidvinkel, noe som ikke er altfor vanlig i prisklassen.Ja, selvsagt... vidvinkelen. Hvordan kunne jeg glemme den Lenke til kommentar
stigc Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 De billigeste fra linket hedder FX01EF. Men på Pansonics hjemmeside kan jeg kun finde FX01EG. Forskellen mellem F og G må betyder et eller andet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Kan jo være at det er EU modell, eller amerikansk modell? Importert fra et annet land av butikken selv, med andre ord. Kan være både små og store forskjeller i betegnelsene fra land til land og spesielt fra kontinent til kontinent. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 EU modell er vel den riktige for stigc, i og med at han er dansk. Jeg ville ikke kjøpt den amerikanske, da du vil få problemer med garanti. Europeisk og Afrikansk er vist trygt. Ikke Amerikansk og Asiatisk. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 EU modell er vel den riktige for stigc, i og med at han er dansk. Eller enda bedre, dansk modell, om de har egen Panasonic importør. Det er nok samme betegnelse som EU modell, men det er stort sett tryggest å ha en importør å forholde seg til i tillegg til forhandleren. Lenke til kommentar
stigc Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 I skal have mange tak. Jeg har bestilt kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå