Nerdiboy Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Boot.ini: --------------------------------------- [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINME="Windows ME" /fastdetect --------------------------------------- Jeg har både XP og mellenium på c: Hva skal stå i denne fila for at jeg skal kunne boote opp i ME? Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 PS: Det går ikke an å boote opp i ME slik som fila er nå. Ser dere feilen? Jeg skal inn i ME pga. 3dsmax er installert i det. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Prøv: Høyreklikk på min datamaskin->properties->advanced->velg 'settings' under 'startup & recovery'-> sett hake på 'Time to display list of operating systems' og sett f.eks 5 sek. (ellers kan du jo bare fjerne den win-xp linja: multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect ) Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Jeg har både XP og mellenium på c: XP og ME på samme partisjon er vel ikke akkurat det man kaller optimalt for operativsystemenes helse? Lenke til kommentar
Seth Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 [boot loader] timeout=30 [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition( WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINME="Windows ME" Regner med at det skal funke om det ser slik ut. Men vil anbefale å kjøre win xp på ntfs og ikke fat/fat32. Har med sikkerhet og rettigheter på filer. Samt at det kjøre mer stabilt. By the way så er WinMe det største makket Mircosoft har laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå