Babyloner Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 hei.. jeg lurte bare på når det vil være mulig å bestille Intel conroe sammen med de andre komponentene fre Dell sin hjemmeside. takk på forhånd Lenke til kommentar
quakie Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Er ikke sikker på det gitt. Hvorfor ikke sende en mail til Dell selv og spørre ? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Er ikke sikker på det gitt. Hvorfor ikke sende en mail til Dell selv og spørre ? 6543501[/snapback] ja..det kan jeg jo gjøre..men tenkte, hvis noen av de "nesten" allvitende her på forumet visste når de ville komme, så kunne jeg slippe å sende den mailen:P Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Om Conroe er i prislisten så kan du nok gjøre det. Dell vil nok få de inn forholdsvis raskt, siden de ofte får førsterett til cpu fra Intel. Jeg regner med at de får Conroe inn den 27. eller noen dager etter. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hadd du tenkt deg en dell pc med Conroe, eller ? Da må du nok vente litt, neste uke eller etter... kommer de på markedet... Endret 23. juli 2006 av LeeZarD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå