Gå til innhold

Det bestialske drap av hamsteren Pogo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Crazykimmi igjen: (ojoj, en moderator)

 

Skal man først kverke fugleunger, så er vel ikke tråkke på dem det værste du kan gjøre. Det er rimelig kjapt gjort for fuglungens del er det ikke? Hadde vært moro å høre hva du mener er en "human" måte å drepe et hamster på.

 

Men beklager, neste gang jeg klikker og skal drepe et dverghamster spontant, så skal jeg virkelig ta ei tenkepause å finne en metode som står i tråd med WWO sine retningslinjer.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Tull.... Vist den klarer å komme seg fra dyrebutikken hjem til deg. Så klarer den nok å skifte "bolig" oxo. Den flydde vel ikke hjem til deg, gjorde den?  ;)

6545442[/snapback]

Øh ... hahaaeh! Morsom du.

Les innlegget mitt igjen!

 

:love:

6545444[/snapback]

 

Tror likevel det hadde vært bedre enn å smadre dyret i asfalten.

Lenke til kommentar
Tull.... Vist den klarer å komme seg fra dyrebutikken hjem til deg. Så klarer den nok å skifte "bolig" oxo. Den flydde vel ikke hjem til deg, gjorde den?  ;)

6545442[/snapback]

Øh ... hahaaeh! Morsom du.

Les innlegget mitt igjen!

 

:love:

6545444[/snapback]

 

Tror likevel det hadde vært bedre enn å smadre dyret i asfalten.

6545448[/snapback]

Det greier du faktisk ikke argumentere deg til å bli riktig ;)

Lenke til kommentar

Pogo lever for alltid i oss alle som har fått en god latter av denne historien. Regner uansett med at Pogo døde momentant av G-kreftene den ble utsatt for i det buret ble slynget ut av vinduet. Ganske humant med andre ord. Tror faktisk det er mindre smertefullt for et hamster enn å få en sprøyte med en overdose morfin.

 

@ CrazyKimmi: Det er ikke alle dyrene du spiser som er drept humant eller som har levd et greit liv før du spiser det.

Lenke til kommentar

Du har missforstått SkyMarshall. Lagde ikke denne tråden for å hetse deg i det hele tatt, for ut ifra innleggene dine virker du som en ganske morsom og oppegående kar. Det ble bare endel blest rundt hamsteren i den nevnte tråden, og jeg tenkte at det kunne bli en morsom liten diskusjon.

 

Og hele greia enderer seg jo når det viser seg at du faktisk passet på kreket i flere år, selv om du ikke brøy deg noe serlig om det. Det skal du ha skryt for. Og jeg skjønner også hvorfor du gjorde det, selv om jeg ikke hadde gjort det samme.

 

Og ja, denne tråden blir bare bedre og bedre takket være gjenntatte gullkorn fra SkyMarshall selv :)

Lenke til kommentar
Kjente mest sannsynlig ikke så veldig mye smerte der, kjapt og knall :)

6543667[/snapback]

Å nei, et lite hamster dere ikke kjenner engang. Så utrolig trist.

6543689[/snapback]

Jeg kan drepe dere begge to på ganske kort tid (en liten eksplosiv som går av rett ved bakhodet, e.l.), noe som fører til at smerten er særdeles liten. Jeg kjenner dere heller ikke, og jeg har ikke noe mer følelse for noen av dere enn for det hamsteret. Er det da like greit ? :D

 

 

 

 

(måtte bare)

6545013[/snapback]

Vel, det er stor forskjell på hamstere og mennesker. Dessuten havner du i fengsel hvis du dreper et menneske. :)

 

Hamstere er små rottelignende dyr som ikke tenker og har ingen personlighet. De bare løper rundt i de små hjulene sine og driter. Vi mennesker er smarte, har personlighet, vi tenker, vi har følelser. Også lever vi så utrolig mye lengre.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Så forbanna mye styr om en HAMSTER. Milde skaper. Har vi virkelig IKKE noe bedre og diskutere? :p

 

Min mening: Jeg lo meg skakk! Det er noe av det mest hysteriske jeg har lest på lenge. Å herrejesus så morsomt det var :D

 

*tapåskymarshall*

 

Ja, jeg er en dyreplagende sadist og fortjener intet mindre enn å bli dyppet i varm tjære og rullet i fjær!

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Du har missforstått SkyMarshall. Lagde ikke denne tråden for å hetse deg i det hele tatt, for ut ifra innleggene dine virker du som en ganske morsom og oppegående kar. Det ble bare endel blest rundt hamsteren i den nevnte tråden, og jeg tenkte at det kunne bli en morsom liten diskusjon.

 

Og hele greia enderer seg jo når det viser seg at du faktisk passet på kreket i flere år, selv om du ikke brøy deg noe serlig om det. Det skal du ha skryt for. Og jeg skjønner også hvorfor du gjorde det, selv om jeg ikke hadde gjort det samme.

 

Og ja, denne tråden blir bare bedre og bedre takket være gjenntatte gullkorn fra SkyMarshall selv :)

6545532[/snapback]

Hehe nei, jeg har ikke tatt meg nær av noe her - og DU har ikke kommet med noe negativt en gang. Ta det helt med ro, jeg elsker deg mer enn gamle hus :)

 

Uansett, grunnen til at jeg gadd ta vare på og koste på Pogo i 2år, var fordi min kjære frøken var møe glad i den lille dotten, noe jeg respekterte. (helt til min kjære ikke var min kjære lenger, men min kjære bitre nemesis)

 

Nå skal jeg på jobb ... WAAAAAAAAAAAAARGH!!!!! :mad:

 

@ Pasient og Nyhus: :love: *sleikepå*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...