svamp Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Så kom dommedagen, jeg blei sinna (noe jeg blir vært skuddår, og neste gang er sikkert ikke før Jesus' tilbakekomst) og jeg ble SKIKKELIG sinna. Pogo dro 10 strake G ut vinduet og endte sitt liv i en 4m høy lyktestolpe som en meteor bestående av avføring, gyllen pels og vitaminsteiner. TRIST! 6544337[/snapback] :!: Genialt. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Fint gjort, SkyMarshall. Synes ikke et fnugg synd på dyret i det heletatt. Vet selv hvor jævlig det er med å fli opp i bur osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Litt unødvendig å drepe hamsteren, men bra historie! Står Pogo lagelig til for hogg for SkyMarshall, er det bare å hogge. Likte siste replikken :!: Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 la naa denne stakkarslige traaden doe! Har ingen planer om aa ha den under mine innlegg. Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Mohahaha, hvem sa jeg døde? Jeg rømte og gikk berserk med masse jentehamstere, så nå er det ihvertfall 2000 mer hamstere her i verden. 6544257[/snapback] du er klar over du ikke er morosmt i det hele tatt+ 6544264[/snapback] Blabla din tørrkjedelige wow spillende, cola drikkende, innesittende datageek. Ja jeg er fordomsfull Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Mohahaha, hvem sa jeg døde? Jeg rømte og gikk berserk med masse jentehamstere, så nå er det ihvertfall 2000 mer hamstere her i verden. 6544257[/snapback] du er klar over du ikke er morosmt i det hele tatt+ 6544264[/snapback] Blabla din tørrkjedelige wow spillende, cola drikkende, innesittende datageek. Ja jeg er fordomsfull 6544931[/snapback] fordomsfull+ haha, jeg spiller ikke wow en gang1. cola drikker jeg heller ikke og er svært aktiv :!: Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Etter venninna mi hadde en hetterotte i fryseren i to år ("Vi finner ikke fint nok sted til å begrave henne"), så har jeg fått nok av burdyr og resten av deres familie. Pongo hadde det sikkert jævlig i det buret uannsett hvor mye SkyMarshall vartet ham opp. Hele historien minner meg om en annen en: Det var en pitteliten dyrebutikk oppi nord som var eid av en veldig snill, gammel mann som gjerne ville gjøre noe godt for verden. Han bestemte seg for at denne gjerningen skulle være å la en rundt 30-år gammel, halvgal (syk i hodet) mann som hadde søkt der lenge, få lov å jobbe. La oss kalle den nyansatte Per. Per fikk aldri være alene i butikken, ettsom den gamle mannen var svært knyttet til den og ikke ville at Per skulle komme til å gjøre noe galt. Men ettersom man blir eldre blir også blæra dårligere, og en halvgrå torsdag ettermiddag måtte den gamle mannen så fryktelig på do. Han tok nøkkel og snudde seg og så alvorlig på Per. "Mens jeg er borte skal du oppføre deg som jeg var her, er det greit?" Per nikket og smilte, og den gamle mannen stormet rundt hjørne for å komme seg på do. I dét døren smalt igjen kom en gammel, rynkete dame inn med en nydelig lite bur som inneholdt en flott hamser. "Jeg er blitt så gammel," fortalte damen og hevet buret opp på disken. "Og klarer ikke ta vare på lille Fifi lenger. Kan du føre henne til et bedre sted .." Hun tok en pause. "For en en billig penge?" Per nikket forståelsesfult og tok Fifi sakte ut av buret. Før damen fikk sukk for seg hadde Per slynget armen og Fifi bak hodet for å få større kraft, og sendte Fifi i veggen med et "PIV!" og "BANG!". Per smilte fornøyd og strakk ut hånden mot damen. "Det blir femti kroner!" Apropo Edit: Leeejf! Endret 23. juli 2006 av Ronja Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Så hva synes dere om dette bestialske drapet? Kos på Skymarshall, eller smekk på pung? Kjør debatt! HARD smekk på pungen gjentatte ganger! (Med mindre han liker det. =S) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Kjente mest sannsynlig ikke så veldig mye smerte der, kjapt og knall 6543667[/snapback] Å nei, et lite hamster dere ikke kjenner engang. Så utrolig trist. 6543689[/snapback] Jeg kan drepe dere begge to på ganske kort tid (en liten eksplosiv som går av rett ved bakhodet, e.l.), noe som fører til at smerten er særdeles liten. Jeg kjenner dere heller ikke, og jeg har ikke noe mer følelse for noen av dere enn for det hamsteret. Er det da like greit ? (måtte bare) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Skal dere gråte over alle dyr som blir slaktet hver eneste dag som sikkert dør på en mye værre måte enn Pogo. Bli heller sinna på pelsindustrien... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Pogo hadde det faktisk bedre enn meg fra tid til annen, og led ingen nød før den sagnomsuste bråstoppen var et faktum. Men det er ærlig talt teit å late som man bryr seg om et sånt dyr, som i tillegg har tilhørt en annen. Det blir i så fall en prinsippsak dere ikke klarer forsvare om dere vil engang, om vi skal dra igang en diskusjon. Hehe! DET ER BEST AT ALLE DERE SOM SIER SÅNT ER VEGETARIANERE! Endret 24. juli 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) dakar pogo . joda..litt komisk var det jo . og jeg skjønner han veldig godt . men..han må vel ikke la det gå utover et forsvarstløst dyr? meeen 2 late^^ Endret 24. juli 2006 av KittyCat Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Er jo forskjell på å drepe et dyr på en human måte, å hive ann i asfalten. Selv du burde jo skjønne det... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Så hard kos på skymarshall at det nesten blir homoerotisk! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) @ CRAZYkimmi=) Jeg har ikke hivi et hamster i asfalten ... jeg har kastet buret med hamsteren inni langt faenivold, og uheldigvis treffi noe som stoppa det buret. Brått! Ja jeg kunne jo drept hamsteret "humant" (ahehahe) i mitt raserianfall. Kunne sagt: "Unnskyld Janne, bare en kjapp tur ned til dyrlegen før vi fortsetter slåsskampen, jeg må drepe Pogo!" - satt ei sprøyte i dyret og latt han sige hen i ro og mak, verdig for et dverghamster. Det hadde sikkert kostet 5-6000kr. I tillegg hadde dyrlegen ledd seg blå. Men det gjorde jeg dessverre ikke! Endret 24. juli 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 @ CRAZYkimmie=) Jeg har ikke hivi et hamster i asfalten ... jeg har kastet buret med hamsteren inni langt faenivold, og uheldigvis treffi noe som stoppa det buret. Brått! Ja jeg kunne jo drept hamsteret "humant" (ahehahe) i mitt raserianfall. Kunne sagt: "Unnskyld Janne, bare en kjapp tur ned til dyrlegen før vi fortsetter slåsskampen, jeg må drepe Pogo!" - satt ei sprøyte i dyret og latt han sige hen i ro og mak, verdig for et dverghamster. Det hadde sikkert kostet 5-6000kr. I tillegg hadde dyrlegen ledd seg blå. Men det gjorde jeg dessverre ikke! 6545398[/snapback] Kunne jo bare gitt dyret til damen din. Skjønte ikke hva som var logisk med å hive buret og dyret ut vinduet. Kan ikke skjønne at det var det beste du kom på. Kan vel gi bort dyret til noen, sånn som andre gjør når de går lei av det..? Du er vel typen som tråkker på fugleunger å du. Syke mann... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 @ CRAZYkimmie=) Jeg har ikke hivi et hamster i asfalten ... jeg har kastet buret med hamsteren inni langt faenivold, og uheldigvis treffi noe som stoppa det buret. Brått! Ja jeg kunne jo drept hamsteret "humant" (ahehahe) i mitt raserianfall. Kunne sagt: "Unnskyld Janne, bare en kjapp tur ned til dyrlegen før vi fortsetter slåsskampen, jeg må drepe Pogo!" - satt ei sprøyte i dyret og latt han sige hen i ro og mak, verdig for et dverghamster. Det hadde sikkert kostet 5-6000kr. I tillegg hadde dyrlegen ledd seg blå. Men det gjorde jeg dessverre ikke! 6545398[/snapback] Kunne jo bare gitt dyret til damen din. Skjønte ikke hva som var logisk med å hive buret og dyret ut vinduet. Kan ikke skjønne at det var det beste du kom på. Kan vel gi bort dyret til noen, sånn som andre gjør når de går lei av det..? Du er vel typen som tråkker på fugleunger å du. Syke mann... 6545410[/snapback] velvel..han kunne gitt den til noen andre . men..han var vel veldig forbanna..og lot seg lett rive med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg