Complexity Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Erhm.. Dårlig grunn til å drepe det stakkars forsvarsløse dyret.. Dere kunne gitt den bort, eller omså fått den drept med sprøyte elns. Vet han ikke at dyr også kjenner smerte?' R.i.p. pogo Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Kjente mest sannsynlig ikke så veldig mye smerte der, kjapt og knall Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Å nei, et lite hamster dere ikke kjenner engang. Så utrolig trist. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg må si at jeg forstår reaksjonen til SkyMarshall veldig godt, men jeg liker ikke at han tok livet av Pogo for det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 kan vi rename denne traaden til "hei, jeg heter nyhus, kjeder meg, and need some attention" ? (no offence) 6543577[/snapback] Ja, jeg kjeder meg no jævelig. Hvorfor tror du jeg lagde denne tråden? Og jeg har aldri sagt at jeg ikke lo av historien hans. Jeg mener nå det var feil å kverke pogo, men gjennfortellingen var ganske så morsom. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) greit alle som give a shit i pogo putter "RIP Pogo" i signatur elns. edit: mente selvfoelgelig give, ikke dont give Endret 23. juli 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 greit alle som dont give a shit i pogo putter "RIP Pogo" i signatur elns. 6543779[/snapback] Hva med de andre som bryr seg? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Ja, han er en virkelig ond mann. Pass dere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 SkyMarshall skulle pælma Headcleaver i stedet for Pogo. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Og han skulle skallepult lars Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hva er dette for en tråd? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 ibtl Hehe, genialt Skymarshall, dro på smilebåndet når jeg leste det Men synd med hamsteret da.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 "Pogo dør med oss!" Haha, så jævlig bra. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Å nei, en mindre rotte i verden. 6543610[/snapback] skjønner heller ikke problemet. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg ser for meg fruen sitte i sofaen, kald og likegyldig, helt til stakkars, forsvarsløse Pogo flyr ut av vinduet fra SkyMarshalls furiøse hender og lider en rask og bittelitt smertefull død. "Pogo!" Jeg kan ikke unngå å se det morsomme i dette, selv om jeg kanskje er enig med -Nyhus- i at det var litt "feil å kverke Pogo" som han så godt sa det. Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Mohahaha, hvem sa jeg døde? Jeg rømte og gikk berserk med masse jentehamstere, så nå er det ihvertfall 2000 mer hamstere her i verden. 2 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Mohahaha, hvem sa jeg døde? Jeg rømte og gikk berserk med masse jentehamstere, så nå er det ihvertfall 2000 mer hamstere her i verden. 6544257[/snapback] du er klar over du ikke er morsom i det hele tatt+ Endret 23. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg forstår SkyMarshall til en viss grad her. Les nøye gjennom historien. Jeg tror ikke han er glad for at Pogo døde, men når denne jenta viste en så kald side av seg selv, kan jeg forstå at aggresjonen ble utløpt mot noe de hadde delt i forholdet, og som sikkert betydde litt for begge. Mitt diplomatiske bidrag. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Haha, en hel tråd dedikert til hat mot meg om mine ukontrollerbare sinneutbrudd. La meg bare si med en gang, at det er veldig vanskelig for meg som ganske kald og kynisk å knytte noe spesielt bånd til et dverghamster. Pogo kostet meg tilsammen 800kr eller noe sånt når den ble hentet ut av dyrebutikken ... det var ment som et symbol på at jeg elsket min kjære ... siden hun uansett whinet om å få en sånn. Ordna seg det. Mulig hun betalte selv også faktisk, I dont remember. Det viktige var at det vanka nyforelska pervosex når vi kom hjem igjen. Noe det gjorde. De følgende to årene (gode år, mye moro) satt Pogo i det 700kroners dyre buret sitt og irriterte meg. Ja han luktet drit ja ... Ikke at det var Pogo's feil, jeg kunne jo bare skiftet på buret. Noe jeg også gjorde. Ja jeg skiftet på bur, og like moro var det vær gang. Søl og møkk med den finhakka møkkaflisa man fikk på Meny osv. Koster penger. Kose? Nei har ikke kost med Pogo en eneste gang. Samme hvor snill og omtenksom og forsiktig jeg var med dyret, var det bare hat og lite forståelse å få fra den kanten. Jeg er en person som hater katter faktisk, jeg ser på de som egoistiske møkkadyr uten personelighet - og dette hamsteret ble vel ikke satt noe høyere på lista. Jada, det ble slengt hamsterfòr, sagflis, hamsterflis, vitaminer, saltsteiner og MØKK i handlekurven hver uke ... ... syns ikke akkurat alle utgiftene og arbeidet veide opp mot det jeg (ikke) fikk i gjengjeld av dette dyret. Men jeg tar ikke liv av et dyr av den grunn, så jeg varta opp den lille pelskladden helt til siste slutt. Pogo skal ha at han\hun var søt ... var egentlig bare å se på det lille dumme ansiktet, så måtte jeg smile selv. Men, Pogo betydde mer eller mindre like mye for meg som det gjødselbiller gjør for dere. (Ja CrazyKimmie=) ... å drepe en gjødselbille, flue, meitemark eller regnsnegle er akkurat det samme som å wacke Pogo. Det blir ikke noe værre selvom Pogo har pels og er ustyrlig søt. Tenk på det ditt fanatiske kvinnemenneske) Så kom dommedagen, jeg blei sinna (noe jeg blir vært skuddår, og neste gang er sikkert ikke før Jesus' tilbakekomst) og jeg ble SKIKKELIG sinna. Pogo dro 10 strake G ut vinduet og endte sitt liv i en 4m høy lyktestolpe som en meteor bestående av avføring, gyllen pels og vitaminsteiner. TRIST! - Men for å være helt ærlig! I don't care! - Jeg har ikke gjort annet enn å le av det i ettertid - Jeg syns ikke det er riktig å drepe dyr - Det var et "uhell" ... overlagt drap, dog sinnsyk i gjerningsøyeblikket som Ally sa! Jeg angrer ikke ... men jeg angrer litt! Ok? (det er også mulig denne historien ikke er sann ... jeg har jo ikke dårlig fantasi, men det vet bare jeg ... tehehehehe) Moderatorz: Ikke steng denne fordi noen hetser meg - I can take it (beklager alle leifs og at det innlegget her sikkert sugde, men Hydro stenger snart ... og jeg kjører Corolla) Endret 23. juli 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg