Cycl0ps Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Hmmm... Jeg tror det fikk meg til å skjønne litt mer... Men nå skal jeg nok formatere og instalere de nyeste driverne og da bare håper jeg at det kommer til å funke som det skal men nå bare venter jeg på tid.. Men det er jo et G4 kort og jeg mener at der burde kllare alt nå. At den ikke klarer mafia og gta3 er veldig merkelig syntes jeg.. Eller er det bare meg? Hvis man kjøper en ny Mobiltelefon så burde det fungere og sende sms'er. Hvis du skjønner hva jeg mener.. Hvis man kjøper et g4 kort så bør det klare Mafia og gta3. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Et GeForce4 mx-kort er jo ikke av de råeste kortene akkurat da... Det er bedre enn GeForce2mx, men så mye bedre er det ikke. bertie Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Vel, jeg fatter ikke hvorfor er det ikke det.. Det er jo et g4 kort.. Hva er forskjellen om det er mx eller ikke!! Lenke til kommentar
TCK Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 MX serien er billig serien. De kortene er ikke så raske og gode som Ti kortene! Ti kortene er raskere og mye bedre. Men de koster jo litt mere, avhengig av hvilket Ti kort du velger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå