SvadaVon Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Er det noen form for sone sikring på Nintendo DS? Dvs. kan jeg kjøpe spill i USA og spille de på min norsk kjøpte DS Lite? Har noen noen saftige tips på hvor man kan få kjøpt billige DS spill? Enten i Oslo eller på nett... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Er det noen form for sone sikring på Nintendo DS? Dvs. kan jeg kjøpe spill i USA og spille de på min norsk kjøpte DS Lite?Har noen noen saftige tips på hvor man kan få kjøpt billige DS spill? Enten i Oslo eller på nett... 6543332[/snapback] Ja, DS er sonefri. Dvs. at du kan spille spill som er kjøpt i USA eller hvor som helst ellers i verden på din Nintendo DS/Nintendo DS Lite. Det er bare et unntak og det er at noen spill med Wifi kan ikke linkes sammen hvis du har europeisk utgave og en annen har amerikansk utgave, men jeg tror dette gjelder på svært få spill. Uansett, dette er ikke noe stort problem. Du kan kjøpe spill billig fra lik-sang.com eller play-asia.com. Anbefaler sistnevnte på det sterkeste! Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Vel, jeg anbefaler www.videogamesplus.ca siden den kanadiske dollaren er billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå