Gunfreak Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 med film tv serie mener jeg en serie som er filmet som lowbudget filmer, en serie med "made for Tv movies" om du skjønner. det er ikke så mange av dem, men de jeg kommer på er Hornblower(uk) Shapre(uk) The Young Indiana Jones Chronicles disse er laget som 90min episoder selv om de ofte er vist som vanlige 45min stykker.(spesielt i usa) Min favoritt er Hornblower og håper det blir flere filmer. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Påskekrimmene fra England er en personlig favoritt, "Foyle's War spesiellt, med "Poirot" på en god annenplass. Kommer sikkert på flere når jeg får tenkt meg om. Endret 23. juli 2006 av JacEr Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Min favoritt er Hornblower og håper det blir flere filmer. 6543301[/snapback] Helt enig, elsker Hornblower serien Lenke til kommentar
edds Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jepp, har nesten alle Hornblower-episodene på DVD. Kjøpte en flott boks for en stund siden. Håper på mer jeg og! Lenke til kommentar
arianar Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Slenger meg på Hornblower! Fantastisk serie! Som JacEr nevnte er Foyle's War også bra, perfekt underholdning oppe på fjellet! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Poirot-serien med David Suchet er blant den beste krimmen du kan få. Helt utrolig bra adapsjon av Christie's bøker. Suchet ble født for å spille rollen som Poirot! Forresten, mens vi er inne på Sharpe, er serien noe bra, Gunfreak? Jeg har veldig lyst til å skaffe meg den, men er ikke sikker på om jeg vil bruke veldig mye penger på noe som ikke er kvalitet. Hva kan serien egentlig sammenlignes med? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hornblower er nydelig ja. Men ingenting slår gode, gamle Narnia Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Poirot-serien med David Suchet er blant den beste krimmen du kan få. Helt utrolig bra adapsjon av Christie's bøker. Suchet ble født for å spille rollen som Poirot! Forresten, mens vi er inne på Sharpe, er serien noe bra, Gunfreak? Jeg har veldig lyst til å skaffe meg den, men er ikke sikker på om jeg vil bruke veldig mye penger på noe som ikke er kvalitet. Hva kan serien egentlig sammenlignes med? 6551804[/snapback] de 2 første filmene var veldig kule, men så forsvarnt Brian Cox og var veldig kul. mange av episodene ble veldig like, "sharpe må gjøre et oppdrag bak fiendens linjen har møter en liten hot babe som så klart faller for han." men det største probelemt er mangel på statister slagene bli drit små. på den siste episoden "waterloo" blir slagene bare tullete små man ser aldri mer en 200 mann i et salg med 150 000 mann det blir litt lite og rart. så den er ingen hornblower, men helt grei underholding Lenke til kommentar
brd Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Agatha Cristes Poirot. Verdens beste krim? eller hur? Lenke til kommentar
edds Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Godt mulig, Poirot er dødsbra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå