Reverend_Jim Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hepp. Har skrevet en ny låt, og trenger kritikk. Denne låta er første del av et veldig stort konsept, som jeg skal fortelle mer om når det er ferdig utarbeidet. Lyden er ikke overdrevent god, men med utstyret jeg har til rådighet kan man nesten ikke forvente annet. Sjangeren er dronedoom/noise. Last ned eller lytt til låta her: Reverend Jim - #1 (1 : 175200000000000) Endret 23. juli 2006 av Reverend_Jim Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Du gir ikke mening... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hørte nå bare dritt jeg...En slags basslyd som gikk igjen... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du gir ikke mening... 6543261[/snapback] Det gjør ikke "låta" heller. Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Et lite skudd i mørket her. Du er ikke generelt så veldig glad i noise og drone-musikk? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Et lite skudd i mørket her. Du er ikke generelt så veldig glad i noise og drone-musikk? 6543287[/snapback] Aha, så det er meningen at det skal høres slik ut? Vel, jeg har noise-cancelling høretelefoner, så jeg liker ikke slik musikk, nei. Er godt mulig HalTan gjør det, for han liker så mye rart. Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå er ikke jeg verdens største noise digger, men dette var greit, ' skjedde' kanskje litt lite, men vi får høre når vi får resten av konseptet. Regner med at 'klippe' lyden ikke skulle være der? BTW: en vise inneholder vel per definisjon tekst? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Dette er musikk? Uamsett,det minnte veldig om ambient lyd fra spill/film etc. Funker garantert satt sammen med nevnte,men som musikk skjønner eg ikkje dette Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Det er og bør forbli uhørt.no Endret 26. juli 2006 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Det er og bør bli urørt.no Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hehe, viste ikke at det fantes slik musikk med et eget kallenavn. Tror du kan finne bedre sjangre å jobbe med jeg Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Dronology ----- Jeg synes dette var ganske fett igrunn. Veldig mørkt og veldig merkelig. Sikkert kulere å høre på om du er rusa på noe, tho... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hehe, viste ikke at det fantes slik musikk med et eget kallenavn. Tror du kan finne bedre sjangre å jobbe med jeg 6567570[/snapback] Diverse typer støymusikk har eksistert siden 50-tallet, så du er ikke veldig oppdatert på sjangerfronten. Uansett... Vanskelig å si noe om "visen". Tror jeg savner litt mer sære lyder som man kan forsvinne i. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Snadder musikk/lydkulisse. Men hvis denne låta inneholder subfrekvenser beregnet på high-end anlegg bør du skrive laptop-advarsel eller noe sånt. Sitter jeg med laptoppen min hører jeg jo ikke de. Og låten mister mye av poenget. Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Skulle kanskje nevnt det. Ikke akkurat høytalervennlig musikk dette, så å høre det på laptop blir litt dødfødt. Uansett, takk for all respons. Lenke til kommentar
paganist Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 må vel si at dette var bare rart:P hva som er så bra med en bass lyd som varer å varer vet jeg ikke helt... I nois ska d skje noe.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg sitter her med litt heftig bass og låta er for meg en intens opplevelse. Jeg likte starten veldig godt, men den påfølgende lange delen med vibrerende bass er litt kjedelig. Når det etter 2,5 minutter bryter inn litt ny støy, så trekker det selvfølgelig låta opp. Jeg er ikke bevandret i droneverden, men det her hørtes helt ålreit ut. Ja, dette er merkelig musikk. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 faktisk meditativt og avslappend å høre på. litt hypnotisk. kom med mer av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå