asad Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg har kuttet opp en film som jeg redigerer. Hvordan fjerner jeg disse kuttene, slik at filmen blir en enhet igjen?Vil også lære meg å fjerne enkelte "kutt". SIkkert innmari enkelt, men jeg finner ikke ut av det. tips ønskes. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du har delt opp eit klipp, og no vil du setje det saman att? Det finst faktisk ingen knapp ein kan trykke på for å gjere det, men det er eit par andre metodar. Om det er eit enkelt klipp, som du berre har delt opp, og ikkje gjort noko meir med, er det berre å slette den eine delen, og dra den andre ut. Veit ikkje kor aktuelt dette er, men det kan vere det er nokre slike tilfelle. Eit alternativ er å lage ein ny sekvens (File --> New Sequence) og dra den gamle sekvensen inn i denne. Den vil då oppføre seg som eit vanleg klipp, der du kan leggje til effektar, auke fart osb. Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Jasså ja. ok. trodde det var egen knapp for det. Takk, skal bruke tipsene du ga meg. Eneste grunnen til at jeg vil gjøre det er at det blir mer oversiktlig. thnx! ps, nytt problem https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=607065&hl= Endret 23. juli 2006 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå