phax Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 helå, driver og vurderer studere litt mere, og kom over dette studiet, interaktivt design på NITH som jeg syntes virket fristende. så da lurer jeg egentlig bare på om folk her har noen erfaringer med studiet eller hørt noe om det? var litt tynt med info i brosjyren og nettsiden egentlig, så hvis noen her vet noe mer enn det jeg finner der så hadde det vært knall. tenker da litt mer spesifikk hva man egentlig lærer osv. ja også lurer jeg på om dette studiet bare er i oslo eller i bergen og stavanger også? nettsiden sier bare oslo, mens brosjyren sier at det er i alle tre byene. har mailet skolen for å høre hva som stemmer.. har ellers forstått det sånn utifra andre tråder om NTIH her at det er litt forskjellige meninger om selve skolen, så er det noen andre skoler jeg heller burde vurdere som har et lignende tilbud? Lenke til kommentar
Bruker-28027 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei! Jeg skal selv begynne på Interaktivt design til høsten i Oslo. 1. året på NITH er et grunnlegende år for alle linjene. Året går ut på JAVA-programmering, databasebehandling og Kreative utviklingsmetoder. Etter 1. året kan du igjen velge hvilken linje du ønsker å gå. Fra og med 2. året inneholder Interaktivt design linjen flere fag innenfor det visuelle til TV, internett, mobil og lignende. Etter det jeg har hørt finnes denne linjen i alle tre byene. Uansett, så kan du ta det grunnlegende året i hvilken som helst by, for så å bytte skole etter første år. Jeg har egentlig bare hørt positive ting om skolen de siste året. Mitt inntrykk er at skolen hadde et negativt rykte før det endret navn til NITH i 2001. Interaktivt design er en ny linje fra og med i år, så er vanskelig å si eksakt hvordan linjen er. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 ok, det er nyoppstartet altså. ikke rart jeg fant så lite info om den. fikk svar fra skolen, interaktiv design blir bare i oslo. men kan jo selvsagt ta førsteåret en annen plass som du sier. er jo også mulig det blir startet opp i de andre byene etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå