Aleksandr Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hallo, jeg er ny her på HW.no Jeg lurer på om det er noen greie folk der ute som kan hjelpe meg i å lage et "Tekstbasert mafiaspill", noe lignende www.nordicmafia.net Jeg klarer å lage design, men jeg aner ikke hvordan jeg skal klippe det ut og kode det osv. Mvh Aleksandr Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvis du ikke kan noe som helst HTML, CSS og ikke noe serverbasert språk (som PHP), så er det kanskje litt tidlig å lage et helt spill? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 For å si det sånn, Aleksandr; designet er ca. 1% av jobben Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Tenkt på Flash da? Jeg er sikker på at det finnes en del tutorials og/eller gratis spill du kan endre litt på. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Tror ikke flash er løsningen for et spill av den typen. 98% av jobben er uansett serversidescripting, om du bruker html eller flash i klientsiden. (1% får gå til HTML/CSS-koding ) Men flash egner seg jo til andre typer nettspill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå