Dannylook Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg og en kompis har tenkt til å starte en (liten) kiosk, og vi har tenkt til å selge brus. Så lurte vi på hvor kan man få tak i billig brus helst merke varer som coca cola og fanta etc. Takker for alle svar Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Det du gjør er å ringe for eksempel Coca Cola Norge på mandag. Eventuelt så finner du flere tips her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=607015&hl= Lenke til kommentar
Dannylook Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Men grossister selger ikke til privat personer sånn som meg.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 De selger nettopp til detaljister, som bl.a. deg. Det finnes flere mineralvannsprodusenter på det norske markedet. Coca Cola er en, Ringnes er en annen. Det finnes også en lange rekke små produsenter. Når du ser en Coca Cola automat et eller annet sted. Hvem tror det fyller den og hvem tror du eier den? Normal vil dette være Coca Cola Norge. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hva med å lage en ny type brus? Kunder er gale etter å prøve nye ting. Se bare på de nye flaskene smaksatt vann. De går som hakka møkk. Evt, inngå en avtale med en kar som har en idè og et ferdig testprodukt. Kanskje en salg og service-elev som faktisk har laget en brus og er interessert i å "masseprodusere" i liten skala? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hva med å lage en ny type brus? Kunder er gale etter å prøve nye ting. Se bare på de nye flaskene smaksatt vann. 6543319[/snapback] Jeg ville anta at dette selger bra fordi det kommer fra en stor leverandør, men det er min tanke om det. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Tja, men om man begynner forsiktig og selger det billig så kommer folk til å teste det. Det ligger i vår natur. En tier her og en tier der, tenker vi. Hvorfor ikke. Men det er selvfølgelig viktig at det smaker godt Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hva med å gå på Rimi og kjøpe bokscola. Koster 79,- for et brett, dvs. 3,30,- pr. boks. Selg de for 10 kr. pr. stk. Gir jo et greit overskudd. Et annet alternativ er jo å handle billig brus på svinesund. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 http://www.storcash.no/ 6543608[/snapback] For å handle hos STORCASH må man være registrert næringsdrivende. Vi gjør oppmerksom på at våre priser er ex. mva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå