Gå til innhold

Samsung 215W og HDCP

johnterje

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har kikket litt rundt på skjermer og lest masse bra reviews om Samsung 215W.. en ting jeg lurer på er; på alle reviewsa rundt om kring på nettet står det at skjermen har DVI-HDCP kontakt, og kan spille HDCP materiale.

Men på hardware.no's prisliste står det at den ikke har HDCP støtte, og jeg kan ikke se noe om det på noen andre nettbutikker..

Er det noen som har en slik skjerm, eller vet om den har HDCP støtte?

Kan det være mulig at de som blir solgt i europa ikke har det?

Takker for svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig fornøyd med denne skjermen bortsett fra en liten ting, og det er input-lag. Så hvis du spiller en del raske FPS spill så bør du styre unna denne skjermen.

6571242[/snapback]

men er dette veldig merkbart? spiller litt DoD/BF2 osv, men er ingen "pro" på noen måte.. de fleste reviews jeg har lest, sier at spill går helt glatt? selv om den har litt rykte på seg å være treig i spill..

de fleste gaming skjermene støtter ikke HDCP, noe som jeg synes er ganske viktig nå som bluray og vista kommer..

Endret av johnterje
Lenke til kommentar
Veldig fornøyd med denne skjermen bortsett fra en liten ting, og det er input-lag. Så hvis du spiller en del raske FPS spill så bør du styre unna denne skjermen.

6571242[/snapback]

men er dette veldig merkbart? spiller litt DoD/BF2 osv, men er ingen "pro" på noen måte.. de fleste reviews jeg har lest, sier at spill går helt glatt? selv om den har litt rykte på seg å være treig i spill..

de fleste gaming skjermene støtter ikke HDCP, noe som jeg synes er ganske viktig nå som bluray og vista kommer..

6573571[/snapback]

Du må nesten teste den selv for å se om du legger merke til input laggen. Jeg klarer ikke spille FPS spill med den i det heletatt, jeg må sette CRTen min som primary monitor når jeg skal spille FPS spill.

Men den funker finfint ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...