Gå til innhold

Hva ville vært ditt drømmeband?

Chriztar

Anbefalte innlegg

Mente bedre rent teknisk.. Bare så du vet det så synes jeg Hendrix er best jeg også :) Sløveste kommentar? :roll:

6630326[/snapback]

Rent teknisk ligger Jimi Hendrix langt foran. Har du hørt noe av ham siden du tydelig ikke vet hva han er i stand til? :ermm:

Edit: denne diskusjonen har sklidd litt utover emne, så om du fremdeles vil diskustere, kan vi ta det på PM, så ikke moderatorene får så utrolig mye ekstrarbeid ;)

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mente bedre rent teknisk.. Bare så du vet det så synes jeg Hendrix er best jeg også :) Sløveste kommentar? :roll:

6630326[/snapback]

Rent teknisk ligger Jimi Hendrix langt foran. Har du hørt noe av ham siden du tydelig ikke vet hva han er i stand til? :ermm:

Edit: denne diskusjonen har sklidd litt utover emne, så om du fremdeles vil diskustere, kan vi ta det på PM, så ikke moderatorene får så utrolig mye ekstrarbeid ;)

6630489[/snapback]

Ja, han gjør nok det.. Har hørt endel, ja.. (Takk til en venn av meg :p)

Men jeg synes Slash er nesten like god, du synes Slash ikke er så bra, fint for deg! Men GN'R er ikke drålige teknisk fordi du mener at Axl ikke synger bra..

Meh, trenger ikke diskutere mer, hva som er bra kommer annpå folks meninger.. Smaken er som baken, delt i to :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

6630326[/snapback]

6630489[/snapback]

Ja, han gjør nok det.. Har hørt endel, ja.. (Takk til en venn av meg :p)

Men jeg synes Slash er nesten like god, du synes Slash ikke er så bra, fint for deg! Men GN'R er ikke drålige teknisk fordi du mener at Axl ikke synger bra..

Meh, trenger ikke diskutere mer, hva som er bra kommer annpå folks meninger.. Smaken er som baken, delt i to :p

6630604[/snapback]

Jeg liker ikke GnR, da jeg mener de er et "under-middels" band. Jeg har riktignok forståelse for folk som liker de, da noen av deres sanger er fengende. Desverre så ødelegger en utrolig svak vokal mitt helhetsinntrykk av bandet, og jeg mener de har fått mye mer ros enn de fortjener. Slash kan spille, ja, men er etter min mening ikke blant de store musikerne. :)

Lenke til kommentar
Og jeg mener at GN'R har en sterk vokal (og er LANGT over par), og at Slash er blant de beste..

Ahh.. Finnes det noe bedre enn frihet til å mene hva man vil?? :p:)

6630840[/snapback]

Frihet til å mene hva man vil (til en viss grad, naturligvis) er utrolig bra ja ;)

Lenke til kommentar

Bare sånn for å ha sagt min mening;

Jeg ELSKER Guns N' Roses.

Jeg misliker stemmen til Axl sterkt.

Han er langt fra en god vokalist, uansett hvor ihuga GN'R-fan jeg er, må jeg innse det. Men, det til side: Han er mannen bak en god del fantastiske sanger, noe det står respekt av.

Å diskutere hva slags musikk som er best er ikke bare umulig, men har også ingenting med temaet i denne tråden å gjøre.

Lenke til kommentar
Bare sånn for å ha sagt min mening;

Jeg ELSKER Guns N' Roses.

Jeg misliker stemmen til Axl sterkt.

Han er langt fra en god vokalist, uansett hvor ihuga GN'R-fan jeg er, må jeg innse det. Men, det til side: Han er mannen bak en god del fantastiske sanger, noe det står respekt av.

Å diskutere hva slags musikk som er best er ikke bare umulig, men har også ingenting med temaet i denne tråden å gjøre.

6631033[/snapback]

Enig med deg på det der, unasett hvor fanboy man er så må man kunne innse svakhetene til det man liker også.

Men back on subject: Er det noen flere spennende band oppsett?

Jeg har tenkt meg ut med bare mennesker som er i live:

Vocal: Phil Anselmo (Pantera)

Leadguitar: Eddie Van Halen

Rythmguitar: Dave "Snake" Sabo (Skid Row)

Bass: Nikki Sixx (Mötley Crüe)

Trommer: Peter Criss (Kiss)

Det hadde vært artig å sett hvordan det hadde endt

Lenke til kommentar
Skal være enig i at Kirk ikke er så fantastisk, men jeg syns Slash har gitt noe spesielt til musikken

6645585[/snapback]

Som hva? Hva har han gjort som andre gitarister ikke har gjort hundre ganger før han?

6648673[/snapback]

Må vi inn på den veien igjen?

Ok, han synes du synes ikke det..

Lenke til kommentar
Skal være enig i at Kirk ikke er så fantastisk, men jeg syns Slash har gitt noe spesielt til musikken

6645585[/snapback]

Som hva? Hva har han gjort som andre gitarister ikke har gjort hundre ganger før han?

6648673[/snapback]

6648689[/snapback]

En begrunnelse hadde da vært fint, fremfor å dra frem argumentet om forskjellig musikksmak. Jeg quotet ikke deg heller, for jeg har hørt dine synspunkt... "Slash er like teknisk som Hendrix...." :roll:

Lenke til kommentar
"Hva ville vært ditt drømmeband?", ikke, "den samme jævla diskusjonen igjen".

6648953[/snapback]

Så vidt jeg ser, har jeg postet to (tre om tar med den lille spøken med Axl og The Shaggs) drømmeband, du ingen. Dine to foregående innlegg i denne diskusjonen har vært kommentarer på andres utsagn.

Kunne du postet ditt drømmeband?

Lenke til kommentar

6645585[/snapback]

6648673[/snapback]

6648689[/snapback]

En begrunnelse hadde da vært fint, fremfor å dra frem argumentet om forskjellig musikksmak. Jeg quotet ikke deg heller, for jeg har hørt dine synspunkt... "Slash er like teknisk som Hendrix...." :roll:

6648751[/snapback]

Det var ikke det jeg sa, jeg sa bare at hverken Slash eller Hendrix er så veldig tekniske (Hendrix mest teknisk selvsagt) siden begge er selvlærte.. :roll:

Litt on-topic: En ny kombinasjon:

Vokal: Paul McCartney

Gitar: Hendrix og Page

Bass og tekster: Roger Waters

Trommer: Matt Sorum

Hadde vært gøy :)

Lenke til kommentar

6645585[/snapback]

6648673[/snapback]

6648689[/snapback]

6648751[/snapback]

Det var ikke det jeg sa, jeg sa bare at hverken Slash eller Hendrix er så veldig tekniske (Hendrix mest teknisk selvsagt) siden begge er selvlærte.. :roll:

Litt on-topic: En ny kombinasjon:

Vokal: Paul McCartney

Gitar: Hendrix og Page

Bass og tekster: Roger Waters

Trommer: Matt Sorum

Hadde vært gøy :)

6654860[/snapback]

Hendrix er ganske teknisk god. Tror du bør revurdere ditt begrep av ordet teknisk. Om Hendrix ikke er det, hvem er teknisk da?

Så du kan ikke bli teknisk god, om du er selvlært?

On Topic: Hadde vært fint det drømmebandet der ja, selv om jeg da naturlig nok ville savnet John på vokal :)

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...